Onko lisääntynyt valkovuoto oire raskaudesta?
Tunsin, kun jotain hulahti housuihin ulkoilessa ja luulin menkkojen alkavan. Mutta se olikin valkovuotoa! Alavatsakin on sen tuntoinen, kuin menkkojen pitäisi alkaa.
Kommentit (9)
Mutta niin on kyllä tehnyt viimeiset pari viikkoa. Ei kai sen väsymyksen pitäisi alkaa ennen kuin vasta sitten vähän myöhemmin.
-ap-
Ja kerro se meille. Tiesin itse plussasta ennenkuin edes tein testin. Lämpöä piteli...
Paljon mahdollista. Myös minulla molempien raskauksien aikana on ollut runsasta valkovuotoa (yöks). Ja aluksi alavatsalla sellainen " painava" tunne. Siis ei mikään paina, vaan aivan kuin olisi jotain painavaa kohdunpohjalla. Mistä lie tuokin johtuu... Toivottavasti olet raskaana :-)
joka ei ollutkaan enää paikoillaan. Ultrastakaan ei saanut vielä selvää, olenko raskaana vai en.
Lääkäri käski odotella menkkoja ja testata jos ei ala näkyä. Olen tänään luullut jo muutaman kerran niiden alkavan, mutta se onkin ollut valkovuotoa (yöks todellakin! :)) Ja vatsa sen tuntoinen, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä.
-ap-
En nyt tahdo masentaa yhtään!!! Mutta siis olisko mahdollista, että lisääntynyt vuoto liittyis siihen?
Mutta kun sitä niin toivoo, että olisi raskaana!
-ap-
Itseäni kiinnostaisi miten pian tämä lisääntynyt valkovuoto alkaa ovulaation jälkeen????????