Kävin kaupassa. Ostin... Olenko ihmisenä kiinnostava?
2 dl kuohukermaa
2 l luomukevytmaitoa
fetajuustoa
luostarijuustoa
aurajuustoa
villirucolasalaatti
jäävuorisalaatti
puoli kiloa tomaatteja
kurkku
kilo omenoita
puolikas vesimeloni
kolme banaania
kilo perunoita
kilo punajuuria
puoli kiloa porkkanoita
400 g naudan 7 % paistijauhelihaa
kypsä broileri
200 g kalkkunaleikettä
200 g kylmäsavulohta
vessapaperia
spagettia
levy 70 % suklaata
oliiviöljyä
mansikkahilloa
litra vaniljajäätelöä
ruisleipää
kananmunia
Kommentit (26)
Olet kuluttajana varsin tavallinen.
Tosin meidän listalla ei ole maitoa (joitain maitotuotteita kyllä) eikä lihaa. Kalaa joskus.
Meillä on melko samanlaisia ostoksia. Tosin nuo luomut ei kuulu listalle.
En koskaan osta myöskään pakattua jauhelihaa. Yök mitä purukumia.
Mun viikon ostokset
1 keräkaali
1 kukkakaali
3 litraa maitoa
1 paketti kevätrullien taikinakuoria
1 sweet and sour sauce
2 kiloa perunoita
1 pussi porkkanoita
1 300g rasia kanaa
3 litraa maitoa
2 pakettia vehnäjauhoja
2 pakettia tomaattimurskaa
400g valkosipulijauhetta
1 suuri thai green curry paste purkki ensiviikoksi
1 purkki turkkilaista jogurttia
Etniset mausteet ruuanlaittoon on sitten kotona
Ainakin teet hyvää ruokaa, sellainen alkaa aina kiinnostaa:)
2 dl kuohukermaa
2 l luomukevytmaitoa
fetajuustoa
luostarijuustoa
aurajuustoa
villirucolasalaatti
jäävuorisalaatti
puoli kiloa tomaatteja
kurkku
kilo omenoita
puolikas vesimeloni
kolme banaania
kilo perunoita
kilo punajuuria
puoli kiloa porkkanoita
400 g naudan 7 % paistijauhelihaa
kypsä broileri
200 g kalkkunaleikettä
200 g kylmäsavulohta
vessapaperia
spagettia
levy 70 % suklaata
oliiviöljyä
mansikkahilloa
litra vaniljajäätelöä
ruisleipää
kananmunia
joku 5 tavaraa ehkä tarpeen. Olet tavis.
itse en ostele mm. maitoa, kermaa, jätskiä, mansikkahilloa, melonia, kylmäsavulohta, suklaata ja mitä muuta siinä nyt oli. Sitä vaan, mutta tavallinen ostoslista, tyypillinen ostaja mitä näen päivittäin meidän lähikaupassa. Eikä Ap:n kiinnostavuutta voi päätellä ruokaostosten perusteella. Ihan sama mitä ostaa.
itse en ostele mm. maitoa, kermaa, jätskiä, mansikkahilloa, melonia, kylmäsavulohta, suklaata ja mitä muuta siinä nyt oli.
se, ettet itse ostele niitä, tee niistä turhakkeita. Sehän kertoo vain siitä, että sinulla ja ketjun aloittajalla on erilaiset ruokatottumukset.
naiselle, paitsi heti kun tuli jäätelö ja suklaalevy, meni kiinostus. Siis katsoin asiaa miehen kantilta joka hakisi naista itselleen. Mutta kun en hae.
Vähänkin sivistyneet tajuavat sen epäeettisyyden. Muutenkin ostoksesi vaikuttavat aika tiedostamattoman kuluttajan ostoksilta. Joten sori, en tulis kylään :(.
naiselle, paitsi heti kun tuli jäätelö ja suklaalevy, meni kiinostus. Siis katsoin asiaa miehen kantilta joka hakisi naista itselleen. Mutta kun en hae.
naista, ottaisitko vain semmoisen, joka ei tykkää makeasta?
itse en ostele mm. maitoa, kermaa, jätskiä, mansikkahilloa, melonia, kylmäsavulohta, suklaata ja mitä muuta siinä nyt oli.
se, ettet itse ostele niitä, tee niistä turhakkeita. Sehän kertoo vain siitä, että sinulla ja ketjun aloittajalla on erilaiset ruokatottumukset.
muotoilin sanani väärin. Mutta kun Ap itse kyseli, että kun ostin näitä niin olenko ihmisenä kiinnostava? Tuolta pohjalta ei mua kiinnostais yhtään, mutta kun mulla ei muutenkaan ole tapana arvostella ihmisiä ostoskärryn sisällön perusteella. Muuten Ap voi olla ihmisenä hyvinkin kiinnostava. Täällä tarttui joku jo tuohon makeaankin. No, itse en syö koskaan makeaa, mutta ei se estä muita syömästä ja olemasta kiinnostavia ;)
jos jollakin on ostoslistalla jäätelöä ja suklaata, niin se on sitten turn off. Jäätelöhän voi olla vaikka lapsille ja tumma suklaa leivonnaisiin.
Vähänkin sivistyneet tajuavat sen epäeettisyyden. Muutenkin ostoksesi vaikuttavat aika tiedostamattoman kuluttajan ostoksilta. Joten sori, en tulis kylään :(.
Paremman Ihmisen paluu, osa 46.
jos siis vaan ostoslistan perusteella sanotaan.
vaikutat myös liikuntaintoilijalta ja meikkaat varmaan paljon.
Olen naimisissa ja kolmen lapsen kotiäiti. Suklaa on lähinnä minulle. Otan kerran päivässä palan kermakahvin kanssa. Muusta kahvileivästä en välitä. Jäätelö ja mansikkahillo on lapsille. Mies syö töissä, mutta liharuoat maistuu kotonakin aina ja jos lapsilta jää. Kokkaan enimmäkseen lapsille. Mies ostaa itselleen makkaraa. Jauhelihasta teen tällä kertaa spagettikastiketta. Itse syön eniten salaattia, porkkanaa ja punajuurta, vähän broileria ja kylmäsavulohikin oli minua varten, salaatteihin laitettavaksi.
ap
Olen naimisissa ja kolmen lapsen kotiäiti. Suklaa on lähinnä minulle. Otan kerran päivässä palan kermakahvin kanssa. Muusta kahvileivästä en välitä. Jäätelö ja mansikkahillo on lapsille. Mies syö töissä, mutta liharuoat maistuu kotonakin aina ja jos lapsilta jää. Kokkaan enimmäkseen lapsille. Mies ostaa itselleen makkaraa. Jauhelihasta teen tällä kertaa spagettikastiketta. Itse syön eniten salaattia, porkkanaa ja punajuurta, vähän broileria ja kylmäsavulohikin oli minua varten, salaatteihin laitettavaksi.
ap
Ihan kuin tuntisin sut..?
Tulisin kylään, jos kutsuisit. Luulen, että viihtyisit myös minun pöydässäni. :)