Jos ihastukseni haluaa palauttaa minun tavaroita
vaikka emme ole tapailleet aikoihin, enkä ole juuri niiden parin paidan perään kyselyt ( alussa kyslein kyllä), niin tarkoittaako se että hän haluaa katkaista kokonaan välit vaiko haluaako hän tekosyyn nähdä?
En voi kysyä asiaa. Miltä tämä kuulostaisi?
Kommentit (18)
olla kummin vaan, mutta jos erosta on jo aikaa, niin luulen että on tekosyy, että saa nähdä sut.
eikä halua sun tavaroita näytille/nurkkiin.
eikä halua sun tavaroita näytille/nurkkiin.
sitä olen tässä ihmetellyt myös.
Olen myös ihmetellyt miksi hän haluaa nähdä minua, koska on ollut aika tyly joskus kun olemme FB:n kautta yhteyksissä, minä taas olen ollut kohtelias ja vähän flittiäkin heittänyt välillä.
ap
ei oikeasti haluaisi olla missään tekemissä kanssani, niin kai hän poistaisi minut FB-kavereistaan.
ap
ja motiiveja kaivella. Erositte. Nyt on aika siirtyä eteenpäin.
Naiset aina jaksaa tätä se katsoi mua kerran ruokalan jonossa, ajatteleekohan se musta pahaa, hyvää vai oliko se vahinko.
Kasva aikuiseksi ja etsi uusi.
turvallinen ja hyvä mies. Silti hän kiinnostaa minua edelleenkin , ja hän tietää että minulla on jo toinen.
ap
turvallinen ja hyvä mies. Silti hän kiinnostaa minua edelleenkin , ja hän tietää että minulla on jo toinen.
ap
paidan takia jos sulla on uusi mies? Sano et heittää ne roskiin ja ala elää uutta elämää oikeesti.
paidan takia jos sulla on uusi mies? Sano et heittää ne roskiin ja ala elää uutta elämää oikeesti.
hän on minun ihonalainen, vaikka en aio vaihtaa miestäni kehenkään toiseen.
ap
ja ajattelin uteliaisuuttani mennä katsomaan mitä hän oikeasti haluaa.
ap
Taapaa hänet niin eiköhän asia selviä...
haluaa luikerrella takaisin elämääsi käärmeen tavoin, koska on kuullut, että olet nykyään varattu nainen, etkä enää palvo häntä. Se yrittää kaikin keinoin saada sinut poissa tolaltaan ja haluaa kokeilla vieläkö viehätysvoimansa tehoaa. On pitänyt sua "varalla" kun on juossut muissa naisissa, ajatellut, että kyllä se ainakin antaa pillua jos muualta ei saa, kun vähän lirkuttelee. Nyt hänellä on mennyt pasmat sekaisin, oletkin varattu, etkä enää odota häntä. Älä mene tapaamaan, siitä ei seuraa mitään hyvää.
siksi yritän arvailla mitä hän miettii oikein.
ap
tekosyytä nähdä. Päädyttiin lopulta naimisiin.