Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahalliasiaa! Onko alakoululaisilla ope tai koulunkäyntiavustaja mukana

Vierailija
02.04.2012 |

sauna/suihkuosastolla? Ovatko hekin uikkareissa vai miten pukeutuvat?? En itse haluaisi uimapukuun pukeutua.. T: Tuleva koulunkäyntiavustaja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole altaassa ilman aikuisia ainakaan meidän koulussamme! Uimahallikäynnit ovat uimakoulua eli mukana on erityisliikunnanohjaaja, joka opettaa . Aikuiset eli ope ja ohjaajat ( ent.koulunkäyntiavustajat) ohjaavat oppilaita uimisen opettelussa kunkin lapsen taitojen ja valmiuksien mukaan. Ei oppilaita voisi mitenkään päästää altaaseen ilman riittävää määrää aikuisia!

Täysin eri asia on yleisopetuksen oppilaat, joten riippuu aivan siitä, millaiseen luokkaan päädyt töihin!

Vierailija
2/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avustajia uimahallissa ei kanssani ole ollut, mutta uskon, että heihin pätevät samat säännöt kuin opettajiin. Uimapukuja emme tarvitse, sillä uima-altaaseen meillä ei ole asiaa. Tehtävämme on valvoa oppilaita, uima-altailla, suihkussa ja pukuhuoneessa. Itse olen ollut ilman sukkia ja kenkiä, t-paidassa ja pitkissä housuissa. Miesten puolelle meneminen ei ole kivaa naisopelle, oppilaille eikä miehille. Harvassa koulussa vaan on niin paljon miesopettajia, että heitä riittäisi joka uintivuoroon kaveriksi. Opettaja kun ei saa jättää oppilaita valvomatta. Nyt en ole viime vuosina ollut oppilaiden kanssa uimareissuilla, joten en tiedä, olisiko asiaan tullut jotain muutosta mukavampaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin; miesten puolelle ei naiset saa mennä. Se on jo uimahallin säännöissä kielletty.

Eli kunta hankkii paikalle miespuolisen avustajan.

Toiseksi: opettaja/ koulunkäyntiavustaja eivät ui, vaan katsovat altaa reunalla.

Eli shortsit ja t-paita mukaan.

Terkuin koulunkäynti avustaja Pohjois-Savosta.

Vierailija
4/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin; miesten puolelle ei naiset saa mennä. Se on jo uimahallin säännöissä kielletty.

Eli kunta hankkii paikalle miespuolisen avustajan.

Toiseksi: opettaja/ koulunkäyntiavustaja eivät ui, vaan katsovat altaa reunalla.

Eli shortsit ja t-paita mukaan.

Terkuin koulunkäynti avustaja Pohjois-Savosta.

Vierailija
5/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemään miestenpuolelle vahtimaan pieniä?? ap

Vierailija
6/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse avustajana ollessani olin mukana ja eihän sinne altaaseen muuten voi mennä jos ei voi uimapuvussa esiintyä.

Siinä koulussa asia oli avustajan itsensä päätettävissä, mutta mitenpä olisin altaan reunalta apuna ollut?

Vierailija
7/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan selviää sitten paikan päällä. Elä turhaan murehi! :D

Vierailija
8/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset