Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen ex-salasuhde

Vierailija
01.04.2012 |

Mieheni jäi kiinni salasuhteesta ja olemme nyt lähes vuoden yrittäneet parantaa avioliittoamme ja olemme siinä myös onnistuneet ja asiamme ovat hyvin. Tällä hetkellä olemme yhtä rakastuneita kuin tavatessamme. Paljon on toki vielä tehtävää luottamuksen ym. kanssa.

Mua kuitenkin häiritsee ja loukkaa miehen salasuhteen toinen osapuoli, joka edelleen miehen työpaikalla kuulemma itkee mieheni perään ja kertoilee tarinoita siitä, kuinka mieheni on hänen elämänsä rakkaus ja hän ei toivu koskaan jne. ja siis ihan julkisesti kaikille jotka viitsivät kuunnella.

Koen, että kyseinen nainen edelleenkään ei arvosta minua tai avioliittomme mieheni kanssa ja kuvittelee olleensa jotain enemmän kuin olikaan. Miten saisin kyseisen naisen tajuamaan tilanteen, sen että hän nolaa sekä minut että itsensä ja että haluaisin että hän vihdoin tajuaisi realiteetit ja lopettaisi.

En haluaisi kuitenkaan olla yhteydessä kyseiseen naiseen, sillä en halua edes ikinä nähdä häntä.

Ideoita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te nyt oikeasti naimisissa ole?Toiseksi emme ole missään työpaikalla,koska lasten äiti on kotiäiti.

Vierailija
2/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mieheltäsi varmasti aika väritetyn kertomuksen asiasta.

Helpoimmin pääsette eteenpäin, niin että mies vaihtaa työpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naisellakin on oikeus tunteisiinsa, toki on hieman tökeröä asiaa jakaa kaikille jos miehesi on valintansa tehnyt. Silti, anna olla ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
4/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi se todella harmittaakin, nainen ei tunnu häpeävän mitään ja itse joudun mielestäni kummalliseen tilanteeseen kun jatkan avioliittoani mieheni kanssa.

Työpaikkaa ei voi valitettavasti vaihtaa, paitsi tämä toinen nainen, joka taas ei suostu lähtemään.

Vierailija
5/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vikise.Pian saat myydä konisi kun rahat mieheltä loppuu ja vuokrakin pitää maksaa!

Vierailija
6/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naisellakin on oikeus tunteisiinsa, toki on hieman tökeröä asiaa jakaa kaikille jos miehesi on valintansa tehnyt. Silti, anna olla ja elä omaa elämääsi.

Miksi joudun tuntemaan syyllisyyttä siitä, että olen naimisissa mieheni kanssa?

Vierailija
7/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko että tuo kaikki lähtee SINUSTA, ei muista ihmisistä?

Vierailija
8/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi se todella harmittaakin, nainen ei tunnu häpeävän mitään ja itse joudun mielestäni kummalliseen tilanteeseen kun jatkan avioliittoani mieheni kanssa.

Työpaikkaa ei voi valitettavasti vaihtaa, paitsi tämä toinen nainen, joka taas ei suostu lähtemään.

kunniaa loukkaa. Ja kyllä se miehes työpaikkaa voi vaihtaa, ei vaan taida haluta kun siellä on tää (ex-)salarakas.

Vierailija
9/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunniaa loukkaa. Ja kyllä se miehes työpaikkaa voi vaihtaa, ei vaan taida haluta kun siellä on tää (ex-)salarakas.

Kun osittain omistaa kyseisen lafkan. Muuten olisikin häipynyt jo ajat sitten.

Mä en kyllä kehtaa enää käydä mieheni työpaikalla, vaikka tilanteen kai kuuluisi olla päinvastoin?

Vierailija
10/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko että tuo kaikki lähtee SINUSTA, ei muista ihmisistä?

Mutta miksi, ei kai mun kuuluisi tuntea syyllisyttä toisten tietoisista teoista?

Vierailija
11/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keille kaikille nainen oikein kertoo tuollaisia juttuja? Kuulostaa aika omituiselta. Mitä mies sanoi syyksi suhteeseen?

Vierailija
12/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keille kaikille nainen oikein kertoo tuollaisia juttuja? Kuulostaa aika omituiselta. Mitä mies sanoi syyksi suhteeseen?

Meillä oli avioliitossamme jonkinlainen kriisi, olimme huomaamatamme etääntyneet toisistamme erinäisten rankkojen elämänvaiheiden takia ja mies kuvitteli elämänsä helpottuvan suhteen avulla. Siitä tuli kuitenkin loppujen lopuksi avioliittomme pelastus, sillä jouduimme tosissaan miettimään mitä haluamme. Mutta toki olisin toivonut toisenlaista tapaa avioliittomme pelastusyritykseksi, takana on todella rankka vuosi.

Vierailija
13/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies osaltaan omistaa lafkan, miksei anna naiselle kenkää!

Täällä yllytetään laittomuuksiin!

Työttömyyttähän me tähän maahan lisää tarvitaankin!

t. pitkäaikaistyötön

Vierailija
14/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pitkäaikaistyötön

Laitontahan se olisi ja sen jälkeen se nainen varmaan haastaisi vielä oikeuteenkin.

Vierailija
15/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pitkäaikaistyötön

Laitontahan se olisi ja sen jälkeen se nainen varmaan haastaisi vielä oikeuteenkin.

Joo. Tosiaan naureskelen sitä, ettei ihmiset ajattele omaa parastaan. Haluaa tekemällä tehdä huonosta tilanteesta vielä huonomman!

Vierailija
16/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mies on puhunut ja lupaillut naiselle? Jos tuo nainen kerran kuvittelee miehesi olevan hänen elämän rakkautensa? Mitä mies on sanonut naiselle suhteen paljastuttua?

Vierailija
17/17 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin unohdat sen koko 2.naisen. Miksi sinä koet syyllisyyttä? Et ole tehnyt mitään väärää vaan tämä nainen ja miehesi ovat syyllisiä.

Ja ei tämä nainen sinua nolaa vaan itsensä jos yhä jaksaa muita työkavereita asialla vaivata!

Miehesi valitsi sinut ja nyt vaan jatkatte yhdessä eteenpäin vaikka onhan se vaikeaa kun 2. nainen on yhä "kuvioissa" kun on samalla työpaikalla.

Mene vain rohkeasti käymään miehesi työpaikalla jos olet siellä ennenkin käynyt...älä anna sen naisen määrätä kuinka elät ja mihin menet ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi