Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 4kk ei oli kakannut kolmeen päivään, annanko luumua?ov

Vierailija
18.11.2005 |

ja kuin paljon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä luumuista mehua ja anna sitä. Sitten voit jumppauttaa vauvaa - jalat vatsanpäälle ja alas jne. Sitten sairaalasta sanottiin, et voi kuumemittarilla (rasvaa kuumemittarin päähän eka) varovaisesti vähän pyöritellä pyllyreiässä mittarin päätä (ei saa laittaa syvälle). Näitä konsteja olen itsekin kokeillut. Meillä kun kakkaamisväli on ollut parhaimmillaan yli 10 pv. Mut voihan se olla, että vauvasi kuluttaa ruuan niin hyvin, et kakkaa harvemmin. Neuvolassa sanottiin, et korkeintaan 10 pv saa olla kakkaamatta sitten pitää saada kakkaamaan. Sit voi ostaa apteekista mallasuutetta. Sekin autto meitillä välillä. Jos mikään muu ei auta niin levolacia voi antaa myös. Tässäpä jotain konsteja. Vauvat ovat yksilöllisiä ja kakkaavat sen mukaan. Toiset kakkaa joka vaippaan, toiset harvemmin. Meillä molemmat lapset ovat kuuluneet tuohon harvemmin kategoriaan. Tota luumumehua löytyy joistain kaupoistakin, mut ei ole vaikeaa keittää itekään. Itse en enää stressiä vedä (esikoisen aikaan stressasin) meidän 5 kk ikäisen neidin kakkaamisesta. Nytkin on ollut 4 pv kakkaamatta, mutta annan vielä olla. Jos ei viikon jälkeen ole kakannut, niin sitten alan vasta antamaan jotain esim. luumua.

t: kahden alle 2v. lapsen äiti

Vierailija
2/2 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon imettänyt neljää lastani ja kaikilla sama juttu. Harvkseltaan toimi maha, mutta ei siitä ollut mitään vaivoja. Onko sun vauvallasi? Jos ei ja imetät, ei mitään syytä huoleen. Korvikehommista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme