Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄYTYYKÖ TYÖNANTAJALLE ILMOITTAA RASKAUDESTA, JOS JÄÄ ÄITIYSLOMALLE TYÖSUHTEEN PÄÄTTYMISEN JÄLKEEN??

Vierailija
18.11.2005 |

eli täytyykö työnantajalle toimittaa todistus raskauden kestosta (sama lomake joka toimitetaan kelalle että rakaus on kestänyt 154 päivää)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se nyt sille enää kuuluu kun työsuhde on päättynyt..

Vierailija
2/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta meillä vaativat jotta alkavat kirjoittaa todistusta viimesen puolen vuoden palkkatuloista... ja siksi kummastelenkin, kun mielestäni se ei heille kuulu vähän pätkää miksi palkkatodistusta olen haluamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon et tarvitsisi erikseen kirjoitettua todistusta.

Esim. Pretaxin palkkanauhoissa se on siinä ihan alareunassa.

Vierailija
4/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän että palkkatodistus on kirjoitettava jokaiselle sitä haluavalle oli työsuhde päättynyt tai ei ja minulla ei oli MITÄÄN oikeutta kysellä mihin henkilö palkkatodistusta tarvii..

Nyt pyydät uudelleen palkkatodistusta ja kun pyytelevät todistuksia niin sanot että ne ei teille kuulu..

Vierailija
5/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ilmoittaa, tarkistin Kelasta, kun olen itse samassa tilanteessa. Näin ainakin siis Tampereella sanottiin. Olin kehityskeskustelussa vähän aikaa sitten ja kuitenkin sanoin työnantajalle jääväni äitiyslomalle suoraan töiden loppumisen jälkeen (kun hän kysyi tulevaisuuden suunnitelmia). Eipähän sitten ainakaan tule mitään sanomista... mutta mitään todistuksia en kyllä ala toimittelemaan, koska homma ei enää tosiaan työnantajalle kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä