En ole ikinä ollut yhtä tylsillä treffeillä.
Kävinpä sitten viime lauantaina elämäni tylsimmillä treffeillä. Mies vaikutti ennen treffejä ihan kivalta, juttu luisti meillä hyvin puhelimessa ja töiden merkeissä. Ja mies on vielä ihan siedettävän näköinenkin. :)
Mutta treffeillä, se höpisi kokoajan vain töistään, koetin kääntää puhetta muualle, mutta aina se onnistui palaamaan takaisin työ aiheisiin. Selitti saman asian moneen kertaan. :( Treffit kestivät kolme tuntia ja 38 minuuttia ja ne olivat kyllä elämäni hitaimmat ja tylsimmät tunnit.
Miten korkeasti koulutettu, fiksu ja asiallinen mies voikaan olla noin tylsää treffi seuraa? Varsinkin kun sain miehestä etukäteen niin mukavan kuvan. Ymmärrän kyllä nyt miksi on eronnut.
Mies on laittanut minulle treffien jälkeen 8 viestiä, että milloin otetaan uusiksi, en ole vastannut. Huomenna olisi edessä yhteinen työvuoro, miten sanon hänelle nätisti, että ei kiitos??
Kommentit (16)
nainen olisi vastannut jo ensimmäiseen viestiin kohteliaasti, että "kiitos mutta ei kiitos". Eikä vaan teinimäisesti jättänyt vastaamatta, varsinkin jos on tiedossa että miestä vielä näkee.
Entä jos antaisit toisen mahdollisuuden. Ei kai töistäkään ikuisesti löydy puheenaihetta?
Entä jos antaisit toisen mahdollisuuden. Ei kai töistäkään ikuisesti löydy puheenaihetta?
tais olla kun ajan kulunkin minuutin tarkkuudella muistat! :D
että et halua tavata yhden tapaamiskerran jälkeen ja syynä VAIN töistähöpiseminen. HALOO!!
Kyllä se juttelee muustakin kunhan jännitys laantuu.
sen miehen puhelinnumero niin menen treffeille innoissani. Voin jauhaa vaikka monta tuntia töistä, ei kuule haittaa.
koska katsoin kelloa aika tiuhaan. Voi olla, että jännitti, mutta minä yritin kääntää puheen muihin asioihin ja aina vain veti sen takaisin työ kuvioihin. Työ asiat ovat toki mielenkiintoisia, mutta niistä nyt kerkee puhua siellä töissä ihan tarpeeksi.
Olisi pitänyt heti laittaa, että ei kiitos, mutta en jotenkin ilennyt laittaa. Mitä sanon hänelle huomenna, ettei suutu, töitä joudutaan kuitenkin tekemään yhdessä. :(
ap
Älä ny heti luovuta.
Mun ekat treffit nykyisen miehen kanssa (yhdessä nyt 15 vuotta) oli ihan kamalan tylsät. Tai no kyllä se piristyi loppua kohti, kun päästiin miehen kämpille. Alku oli joka tapauksessa käytännössä mun yksinpuhelua. Olo oli tosi vaivaantunut. Kuitenkin tutustumisen jälkeen sain siitä hyvän miehen ja mun lasten isän.
ei tuon takia kannata miestä vielä "tuomita", jännitys on voinut saada höpöttämään töistä eikä se välttämättä ole ollenkaan tuommoinen jos tutustuisitte paremmin ja häneltä jännitys karisisi niin että uskaltaisi vapautuneemmin jutella. Mä olisin varmaan tolle sanonut suoraan että käviskö joku muu puheenaihe, tai tekisin sen seuraavalla treffeillä jos vielä tavattaisiin.
poikki vaan, jos ei oikeasti osaa mistään muusta puhua. Tollaset töistä jaarittelevat ihmiset on pirun tylsiä!
Sanoa suoraan, kohteliaasti ja tahdikkasti miehelle, ettet ole kiinnostunut etenemään pitemmälle hänen kanssaan. Älä keksi tekosyitä, vaan ole rehellinen. Se on paljon parempi idea kuin turhan toivon herättäminen.
Sinkkuaikoina kuulin tätä naisilta itsekin ja koskaan se ei ottanut luonnon päälle, vaan tuntui aina vain ja ainoastaan reilulta. Pääsinpä jatkamaan nopeammin etsintääni, jonka lopputuloksena nykyisen avovaimoni sitten löysinkin.
tilanne että ei mahdu elämään nyt miestä tai treffiseuraa...kerro vaikka että sulla on nyt haasteena opetella elämään yksin...ja että ei voi nyt mitään vakavaa:)
tilanne että ei mahdu elämään nyt miestä tai treffiseuraa...kerro vaikka että sulla on nyt haasteena opetella elämään yksin...ja että ei voi nyt mitään vakavaa:)
Ihanko totta ehdotat tällaista?
ja siksi taidatte olla enemmän työkavereita kuin muuta. Tapaillaan Amicassa lounaalla tms., tai mitä ikinä keksitkään tehdäksesi selväksi että haluat tilanteen pysyvän ystävällisenä.
Mä olisin sanonut suoraan että löpeta se töistäsi höliseminen, ei kiinnosta tippaakaan sun duunit.