Mulla on niin nöyryytetty olo. Tulin kampaajalta ja näytän nyt Kyllikki Virolaiselta!
Nuori kampaajatyttönen (ehkä 19-20 v) ilmeisesti piti mua 36-vuotiasta varsin ikäloppuna :(
Kommentit (25)
Voi että mua nolotti! Yritin peittää päätäni hupulla mutta kyllä se kyllikkikiehkura aina välillä vilahti. Toivottavasti kukaan tuttu ei nähnyt :/
Nyt olen kotona ja itkettää ja naurattaa samaan aikaan kun katson peilistä...
ap
Mikä h****ti teitä aikuisia ihmisiä oikein vaivaa?! Tää on ihan oikeasti se eniten itkupotkuraivareita aiheuttava asia naisten elämässä. Avatkaa nyt arvon naiset se suunne siellä kampaajalla!
Mutta on se kyllä aika hämmästyttävää, jos susta pelkällä kampauksella on saatu kyllikki virolaisen näköinen.
(paitsi että olihan sekin kerran nuori ja kuulemma vaarallisen vietteleväkin)
kun pääset itse föönaamaan kampauksen sun tyylillä.
Ja joo, tuo ilmiö on tuttu mullekin, kun muuton jälkeen on joutunut etsimään uuden oman kampaajan. Kerran tulin värjäyksestä kotiin, katselin vähän aikaa peilistä ja menin markettiin ostamaan hiusvärin. Vedin sillä päälle, ja sen jälkeen lopputulos oli mahdottoman hyvä.
Mulla on hirveä vitutus ollut viikkokaupalla eikä mikään ilahduta, mutta tämän luettuani naurahdin :) Ei siis mennyt ihan hukkaan sun käyntisi.
Avatkaa nyt arvon naiset se suunne siellä kampaajalla!
Jos ap:n kohdalla kyse on permanentista, niin ei sitä tekemättömäksi saa sillä, että avaa suun.
siitä se kampaaja varmaan saikin mielleyhtymän :O
Taidanpa tässä solmia vielä rusetin kaulalle...
Ehkä luullaan että olen menossa naamiaisiin.
En ehdi nyt pestä hiuksia, pakko lähteä samantien takaisin töihin :(
ap
kyllikin tukka oli aika kiva ..
Vähän tommosta marilyn monroe tyyliä..
ja olen saanut kampaajalta pari kertaa sellasta käsittelyä, että näytän +25v. vanhemmalta! Itse olen silti aina kehdannut vaatia rahani takaisin..
Vaan olisihan tossa voinut käydä pahemminkin. Voisit näyttää Kyllikin sijasta Johannekselta.
http://www.google.fi/imgres?q=kyllikki+virolainen&num=10&um=1&hl=fi&biw…
Jos sinulla on tuollaiset lasit, tukkahan passaa niihin hyvin. :D
Mikä oli toivomuksesi kun keskustelit kampaajan kanssa?
t. Parturi-kampaaja
tuskin hänellä on mitään käsitystä kuka oli Kyllikki Virolainen.
siitä se kampaaja varmaan saikin mielleyhtymän :O Taidanpa tässä solmia vielä rusetin kaulalle... Ehkä luullaan että olen menossa naamiaisiin. En ehdi nyt pestä hiuksia, pakko lähteä samantien takaisin töihin :( ap
Itse olen silti aina kehdannut vaatia rahani takaisin..
Avatkaa nyt arvon naiset se suunne siellä kampaajalla!
Jos ap:n kohdalla kyse on permanentista, niin ei sitä tekemättömäksi saa sillä, että avaa suun.
Veikkaan, että ei ole kyse permanmentistä vaan että kampaaja teki kampauksen ja asiakas kehui sitä tosi hienoksi ja vakuutteli olevansa tyytyväinen.
Mäkin haluun Kyllikki tukan, huomiselle aika varattu!
No miten siellä sitten toimitaan? tunnin parin kun kampaaja on ahertanut siinä, niin sanotaanko sitten jos lopputulos ei miellytä, että anteeks nyt vaan mutta tää on ihan hirvee! Saako sitten rahat takaisin jos suunsa avaa vai mitä se hyödyttää se avoimmuus siinä?
tiettyyn pituuteen, niin asiakas sanookin, että ei vaiskaan haluunkin vähän vielä lyhemmät. Eli saa tehdä työn moneen kertaan.
Mutta Kyllikkihän oli ihan söpö :)