Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei sano, että rakastaa minua? Teoista kyllä päättelen, että rakastaa.

Vierailija
29.03.2012 |

Suhteemme alkuaikoina hän kyllä sanoi rakastavansa, tosin ei silloinkaan toistellut sitä joka välissä. Sanoi kuitenkin silloin tällöin.

Nyt en muistakaan, milloin hän olisi sanonut asian. Hän käyttää kyllä joskus hellittelynimiä, mutta R-sana puuttuu. Joskus kysyin mieheltä tästä, ja hän näytti kiusaantuneelta. Jotenkin rivien välistä luin sellaisen "pitääkö sitä koko ajan hokea, eikö se riitä kun alttarilla sanoin".

No, minusta olisi kiva kuulla tuo asia ihan riippumatta siitä, mitä 10 vuotta sitten on papin edessä tullut luvattua. Välillä iskee ahdistava ajatus, että mitäs jo hän ei oikeasti enää rakastakaan minua? Jos rakkautta ei vain enää ole, tai hän jopa rakastaa jotakuta toista?

Miehen käyttäytymisestä kuitenkin päättelen, että hän varmaankin rakastaa minua. Mies on huomioiva, vaikuttaa siltä että haluaa edistää yhteistä hyvinvointiamme, halailee ja seksistä tuntuu nauttivan. Seksi onkin niitä harvoja hetkiä, kun hän saattaa sanallisesti ilmaista tunteitaan minua kohtaan.

Olenko ihan kohtuuton kun tällaista toivon? Kun sanoin toiveeni miehelle, hän totesi vain että pitääpä kiinnittää asiaan huomiota. Tästä on varmaan puoli vuotta, eikä vieläkään rakkaudentunnustuksia kuulu.

Missä tai kenessä on vika?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sanonut rakastavansa mua ja ilmoittavansa, jos tilanne joskus muuttuu :)

Vierailija
2/2 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnität liikaa huomiota sanoihin. Ihmisillä on vain noiden tunteista puhumisten kanssa erilaisia tapoja, ja yritys painostaa toista oman sisäisen näkemyksensä vastaiseen toimintaan ei johda ainakaan AITOON rakkaudentunnustukseen. Tuskin sinäkään haluat, että mies sanoo niin vain, koska tietää että sinä sitä haluat - vaikka sisäisesti samalla ajattelisi että onpa hullua kun tämmöistä täytyy sanoin hokea.

Itse olen myös niitä, vaikka nainen olenkin, jotka mieluummin osoittavat rakkauden teoilla ja eleillä kuin sanoilla. Minusta tuntuu hyvin teennäiseltä sanoa miehelleni "rakas" tai "rakastan sinua", vaikka siis tosiaan rakastankin. Sanat tuntuvat jotenkin liian pinnallisilta, ontoilta, tyhjiltä, joltain mikä ei pysty mitenkään ilmaisemaan sitä tunnetta joka minulla häntä kohtaan on. Paremmin sen välittää lämpö katseessa ja äänessä, halu olla toisen apuna ja tukena ja kuuntelijana, arjen toiminta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla