Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei juma, miten vaikeaa on löytää LÄMPIMIÄ lasten paitoja??

Vierailija
16.02.2012 |

Ei siis mitään ohutta trikoota, vaan paksuja lämpimiä collegepaitoja tai neuleita. Hyvälaatuisia, hinnalla ei väliä. Ei huppareita.

Vinkkiä nettikaupoista kehiin!

Olen jo selannut monia, eikä ainuttakaan kunnon talvipaitaa ole löytynyt! Kuka hemmetti tarkenee ohuilla trikoopaidoilla talvella??

Kommentit (12)

Vierailija
2/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden käyttämissä "paitapohjissa" löytyy paksukankaisia collegeversioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ciraf on kiva merkki lapsille ja tosi kauniita neuleita oon löytänyt myös nyt houselta. kannattaa viskata hetkeksi ennakkoluulot nurkkaan ja käydä kurkkaamassa :-)

Vierailija
4/12 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on sama ongelma mulla. Talvella ostaisin lapselleni paksua kangasta olevia vaatteita. En semmoisia ohuita retaleita. Ei ne edes näytä hyvältä, jos niiden alle laittaa pari ylimääräistä paitaa.

Kuka hullu ostaa talvipuseroksi ohutta puuvillaa olevan neuleen suurella kaula-aukolla lapselleen.

Vierailija
5/12 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

trikoo alle ja neule/ villapaita päälle?

Vierailija
6/12 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän ohuita trikoopaitoja pitäisi ostaa talvella. Älytöntä.

Espritiltä (mm. Stocka) löysin pojalle kivan näköisiä collegeja, jotka on paksua kunnon kangasta. H&M:ltä satuin löytämään myös, mutta siitä on jo aikaa. Ja yllättäen pojan mummo oli löytänyt Citymarketista kivan näköisiä puseroita, jotka paksua puuvillaa. Oikein siistin näköisiä. Eivät huuda "ostettu ruokakaupasta!". ;-)

Vierailija
7/12 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää roikkuvalta, rumalta ja halvalta.

Haluan paksuja trikoovaatteita!

Vierailija
8/12 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä, että tarkenevat ohuellakin paidalla. Onhan sisällä nyt yleensä parikymmentä astetta lämmintä.

Ulos laitetaan sitten tarvittaessa jopa villakerrasto ja fleecet päälle.

Vierailija
9/12 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi maksaa ihan kunnolla, mutta noita ohuita, parissa pesussa rikki meneviä trikoolötköjä en osta. Harvoin itsekin teen löytöjä kunnon paidoista ja sellaisissa meidän lapset kulkee. Ne maksaa kyllä, mutta eivät mene pesussa miksikään ja kestävät mainiosti molemmilla. On vain hemmetin vaikeaa löytää! Niin myös näköjään nettikaupoista!

ap

Vierailija
10/12 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa paikassa ei tarvii takkia, kaikissa paksummissa paidoissa huppu. Huppari on ikävä toppatakin alla.

Vierailija
11/12 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taaperolla on pari puuvillavelourpuseroa lindexiltä ja pari joustofroteepaitaa, ne on melko lämpimiä. Vauvalla on merinovillabody. Joskus laitan ohuen trikoopaidan ja päälle villaneuleen, esim ostosreissulle.

Mun suosikkeja on puuvillavelour- vaatteet talvella sisävaatteena. Kun kuivattaa ne kuivausrummussa, niin niistä tulee ihanan kuohkeita.

Olen tilannut Sampsukka.com.ista, suht edukkaita kotimaisia vaatteita, taitaa olla velouriakin valikoimissa. Noea toimitus ainakin valmisvaatteilla.

Vierailija
12/12 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoelta jostain kids&mothers kaupasta Name It merinovillaisia alusasuja sekä tytölle ihanan villaisen tunikan.Itse harvoin pääsee mutta onni omistaa mummola pohjanmaalla :-)