Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT KAIKKI KIERUKKAA HARKITSEVAT

Vierailija
28.03.2012 |

menkää ihmeessä ottamaan.Mä pelkäsin ihan tajuttomasti laittamista ja vuotoja ym.Laittaminen ei tuntunut juuri miltään ja vuotoakaan ei tullut kun sen yhden päivän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

buahhahah!!



minulla ollut kolme hormonikierukkaa ja eka kuukausi mennyt hyvin, sen jälkeen alkaneet aina tajuttomat kivut kun munasarjat on täynnä kystia ja kohtu supistaa kierukkaa pihalle. ja vuotoja... niitä ehtii tulla myöhemminkin.. viimeisin kierukka oli ihan muotopuoli kun se vedettiin pihalle, ja se muuten sattui saatanasti! kohtu oli ilmeisesti supistellu kierukan hajalle ja lähellä oli ettei jouduttu nukutuksessa poistamaan. kaksi kierukkaa on seikkaillut missä sattuu ja sen takia poistettu. ikinä ei tule enääminulle kierukkaa.

Vierailija
2/2 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten parempi jos lääketiedettä tuntemattomat eivät kommentoisi asioita kuin ne olisivat totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä