Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22-vuotias ja minusta tuntuu

Vierailija
28.03.2012 |

Että olen lapseni nyt tehnyt/saanut.

Kaksi lasta tuntuu sopivalle meille,mieheni on samaa mieltä. Uskotko,että mieleni muuttuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut voivat olla tuossakin iässä jo sitä mieltä, ettei suurperhe ole kaikkia varten.

Vierailija
2/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuttui, olin ihan satavarma että haluan sterilisaation kolmen jälkeen. Mutta pikkuhiljaa rupesi olemaan sellainen "vielä yksi"-fiilis, meillä molemmilla.

Nyt koitetaan neljättä :)

26v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aion vielä joskus hankkia lisää lapsia.

Nyt on 10 vuotta yritetty neljättä, eikä sitä tule. Hoitoihin ei mennä, koska se tuntuisi kolmen lapsen jälkeen aivan hullulta.

Ikää 36v. Ehkäpä lapset on nyt tehty..

Vierailija
4/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tulevaisuudesta ei tiedä, eli onko teidän lapset sinettilapsia vai ei :D

Vierailija
5/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa odottaa ainakin 30-vuotiaaksi ennenkuin päätätte asian lopullisesti.

Vierailija
6/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ei varmaan ole mitään syytä epäillä motiivejasi. Ei tuo ole mikään arvailun asia, elä ja katso elämää eteenpäin. Jos siltä tuntuu niin myöhemminkin ehtii vielä lisääntyä.

Vierailija
7/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jotenkin onnellinen etten tehnyt lapsia tuossa iässä. Eniten juuri siksi että lapsia ehtisi varmaan siunaantua liikaa...

T: 25v

Vierailija
8/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni voi muuttua myöhemmin,siksi emme päätäkään mitään lopullista.

Lähinnä siksi kysyin, kun tuntuu siltä,että vanhemmat ihmiset,lähinnä naiset sanovat vain "kyllä se mieli vielä muuttuu" -vaikka ei heilläkään olisi enempää kuin kaksi lasta ja ovat vaikkapa 15-20vuotta minua vanhempia. Ehkä kaikki ei halua lapsia vanhempana vaan nuorena. Ärsyttää yleistys.

Ap

Vierailija
9/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama tilanne kuin sinulla.

Ärsytti kanssa ne jotka sanoi että mieli voi muuttua, en uskonut siihen ollenkaan ja olin varma päätöksestäni. Sitäpaitsi olin silloin yh enkä halunnut enää toisen miehen kanssa lapsia.

Hups, tapasinkin ihanan miehen ja avioiduttiin ja nyt meille on tulossa toinen yhteinen lapsi, seuraavakin on vielä puheissa ;)

terv. 27-vuotias, neljättä odottava, viidennestä haaveileva

ps. jätä takaportti suunnitelmien muutoksen varalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän