G: kuinka usein käyt kampaajalla?
Millaiset hiukset sinulla on eli mitä käyt tekemässä?
Itselläni kampaamoköynti noin 6 viikon välein -> raitoja + latvojen leikkaus. Puolipitkät hiukset.
Kommentit (14)
Ehkä 2-3 kertaa vuodessa... Yritän ottaa aina mahd. omaa väriä olevan värin, koska tiedän laiskuuteni mennä uudelleen. Lyhyehköinä olen viime aikoina pitänyt.
mutta ystävä leikkaa tarvittaessa, viimex noin puol vuotta sitten. Nyt kun hiukset taas niin pitkät että ylettyy ponnarille niin ei tarvetta leikata kuin joskus latvoja jos kuluneet.
Paksut vähän olkapäiden alapuolelle ulottuvat hiukset. Lähes oma väri, joskus otan vähän vaaleampia raitoja. Leikattu kerroksittain "hapsuiseksi", niin että kasvu ei juurikaan vaikuta malliin.
Lyhyehköt hiukset, joskus otan raitoja, n 3 kertaa vuosi.
Lyhyiden hiusten leikkaus ja silloin tällöin raidoitus.
Pitkät hiukset, latvoja leikataan ja värjätään. Kampaajalla käynnin välissä värjään kerran itse.
Pitkät hiukset, tasoitan vain.
Tosin nyt ajattelin ulkoistaa homman miehelle. Hän osaa kyllä leikata kuivat latvat pois. Säästyypä se 50e/vuosi =D
tarvittaessa/huvittaessa tasoitetaan/leikataan kerroksittain tms...
Pitkät hiukset, leikkaus ja värjäys, joskus raidoilla, joskus ilman, värejä ja vähän leikkausta muutellen.
ja silloin vaan leikkaus. Värjään itse kotona, harvoin käyn värissä kampaajalla. Nyt pitäisi mennä vähän leikkauttamaan latvoja, värjäsin juuri viime viikolla itse kotona.
Pitkät hiukset, latvojen tasaus n. joka toinen kerta ja joka toinen kerta myös vähän mallin muutosta (pitkinä pidän, mutta kuinka pitkinä ja miten otsahiukset menevät, kerrostetaanko enemmän/vähemmän jne.). Noin 100€ menee rahaa vuodessa.
Välillä värjään tyvikasvua kotona itse 4 viikon välein. Hartiamittainen tasapitkä tukka josta kampaajalla vain leikataan latvat.