Onko työporukan kanssa sekasaunominen pettämistä.
Kommentit (13)
Rouvan on sovittava asiasta herransa kanssa. Palstamamma ei voi sanella sääntöjä muiden parisuhteisiin.
Palstamamma sentään viitsi vastata, vaikkapahan asian viereen
Meillä ei asiasta ehditty keskustella ja mies oli sit mennyt vaikka en sellaista hyväksy (äijä on muutenkin aina kyyläämässä työpaikan naisia ja on sen myöntänytkin). Tämä ei kuitenkaan ollut se paha juttu, vaan se, että se valehteli mulle päin naamaa ja tunnusti toden vasta 2 vuoden kuluttua. Mua harmittaa niin, koska silloin oltiin oltu vasta vähän aikaa yhdessä ja olisin osannut tehdä miehen luonteesta paremman pika-arvion. Olisin varmasti jättänyt sen ja löytänyt jonkun mulle sopivamman. Nyt kaikki on yhtä kärsimystä, enkä enää uskalla jättää miestä, sillä en ole enää nuori. :(
Jos ei sekasaunomista kestä niin sitten ei voi myöskään puolisoa päästää uimarannalle/halliin. Sielläkin liikutaan jo niin vähissä vaatteissa, että pakollakin näkee enemmän kuin tiukkapipoinen puoliso sallii:)
Kysyjänä rouva vaan
Olen kylpenyt sekasaunassa monet kerrat
2-kymppisenä nuorena tyttönä olin miesporukassa saunomassa,ku oli työpaikan kesäbileet!!Ei nyt yleensä saunassa kuulu katsoa "sillä silmällä"...Omassa perheessäni koko suku aina niin miehet kuin naisetki olleet vuosikausia sekasaunassa;D
Nyt kaikki on yhtä kärsimystä, enkä enää uskalla jättää miestä, sillä en ole enää nuori. :(
Mitä pelkäät miehen jättämisessä? Että et löydä ketään toista? Eli mieluummin elät loppuelämäsi suhteessa, joka tulee olemaan yhtä kärsimystä, kuin annat edes mahdollisuuden sille, että voit olla onnellinen? Yksin tai löytämällä jonkun toisen... No, kukin tekee omat valintansa, tuollaista elämän haaskaamista en vaan ymmärrä.
Riippuu siitä että mitä siellä saunassa tekee. Meillä on sovittu että telakoituminen toisen miehen kanssa on vielä ihan ok, mutta kiuas-skuirtti kilpailut joissa on naisiakin mukana jätetään tekemättä vaikka kännissä oltaiskin.
Riippuu siitä että mitä siellä saunassa tekee. Meillä on sovittu että telakoituminen toisen miehen kanssa on vielä ihan ok, mutta kiuas-skuirtti kilpailut joissa on naisiakin mukana jätetään tekemättä vaikka kännissä oltaiskin.
niin ei ole pettämistä. Jos haluat olla häveliäs niin sauno pyyhe päällä.
niin ei ole pettämistä. Jos haluat olla häveliäs niin sauno pyyhe päällä.
Saattaa olla vaikeaa
Rouvan on sovittava asiasta herransa kanssa. Palstamamma ei voi sanella sääntöjä muiden parisuhteisiin.