Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolestuttava ilmiö

Vierailija
28.03.2012 |

kun katselee esim. kylpylässä muita perheitä. Itse normaalipainoisena perheenä alkaa olla vähemmistöä :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katselee esim. kylpylässä muita perheitä. Itse normaalipainoisena perheenä alkaa olla vähemmistöä :(

kaikkien naispuolisten rehottavaa rämemajavakasvustoa ja raportoida tilanteesta palstalle kylpyläreissun jälkeen!

Vierailija
2/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis törkeää, että kehtaavat vanhentua. Mä en ainakaan aio tehdä niin. Oikein ällöttää katsoa niitä ryppyvatsoja ja roikkuvia tissejä, kurttuisia harvatukkaisia mummeleita. Ei oo nättiä ei. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien naispuolisten rehottavaa rämemajavakasvustoa ja raportoida tilanteesta palstalle kylpyläreissun jälkeen!

Vierailija
4/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalaiset läskistyvät koko ajan. Nyt pitäisi kyllä tietää, mikä on ap:n mielestä normaalipainoa. Onko jokainen BMI-taulukon keskikäyrän ylittävä läski?

Vierailija
5/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis törkeää, että kehtaavat vanhentua. Mä en ainakaan aio tehdä niin. Oikein ällöttää katsoa niitä ryppyvatsoja ja roikkuvia tissejä, kurttuisia harvatukkaisia mummeleita. Ei oo nättiä ei. :(

Ainakaan kylpylöihin eivät saisi tulla eikä muuallekaan missä joutuu katsomaan niiden ryppyjä. Helppoa: oveen vaan lappu, että läskeiltä ja vanhuksilta pääsy kielletty, yläikäraja vois olla 55-v.

Vierailija
6/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme jonkin aikaa sitten perheen kanssa uimahallissa ja samaan aikaan oli paikalla koululaisten ryhmä (ala-asteikäisiä). Ja tässä joukossa oli useampi (poikia ja tyttöjä) joilla mahaläskit roikkuivat uimahousun päällä. Sanokaa mitä vaan, mutta ei tuo ole kovinkaan terveellistä. Ja kun tuolle tielle on lähdetty noin nuorena, on asian korjaaminen vaikeaa myöhemmin...

Vierailija
7/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joka paikassa näkee perheitä, joissa vanhemmat on jo niin vanhoja. Esikoinen saatu vasta lähelle neljänkympin ikää. Ihme vanhusvanhempia!

Vierailija
8/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku käyttää uimahalli- tai kylpyläajan toisten arvostelemiseen?

Vierailija
9/9 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku käyttää uimahalli- tai kylpyläajan toisten arvostelemiseen?

Mutta eihän siellä silmät kiinnikkään voi kävellä.