g miten haluat tulla vongatuksi?
jotenkin tuntuu, että kaikki on väärin - kerropa nyt miten se pitää tehdä ja minlaisen miehen se pitäisi tehdä??
Kommentit (8)
joka rakastaa ja arvostaa. Jokin munan heiluttelu naaman edessä ei todellakaan ole sitä. Tosi tärkeeä olisi se että kosketusta ja hellyyttä saisi muulloinkin kuin tarkoitushakuisena manipulointina silloin kun on seksi mielessä. Siis pitkin viikkoa haleja ilman mitään munanhinkkauksia. Pieniä kehuja tms. Sitten jostain tilanteesta kun ollaan oltu yhdessä enemmän kuin kaksi minuuttia se lähtee.
Mun huomioonottamista esim. kohteliasta käytöstä vaikkapa ruokapöydässä, kehuja ja pusuja ohimennen.
Sitten myöhemmin vaikkapa olkapäiden hieromista ja takaapäin kaulan ja korvien näykkimistä. Eroottista tunnelmaa. Siitä se lähtee.
Ei mitään idiootti-ilmehtimistä tai kullin heiluttelua saati sanallisia ehdotteluja.
Jos nyt siis puhutaan parisuhteessa tapahtuvasta seksin vonkaamisesta - vieraalta esim. baarissa en sietäisi sellaista.
Mutta siis oma mies saa mielellään vaikka "raiskata", kouria, uhkailla, puhua härskejä. Kiihotun kaikkein eniten siitä kun minulle puhutaan rumia ja ollaan kovakouraisia apinamiehiä.
normaali huomiointi ja arvostaminen, arjen jakaminen ja mahdollisten ristiriitojen selvittely. Jos jokin näistä osa-alueista pissii, ei seksiäkään tee mieli.
Ja sitten se itse tilanne: ensinnäkin pitäisi varmistaa, ettei toinen ole hirvittävän väsynyt. Jos ei ole, niin ensin voisi jutella mukavia. Kun molemmilla on hyvä mieli, niin sitten voi vaikka halata, suukotella ja kysäistä, tekisikö mieli harrastaa seksiä. Minä tykkään mieluummin että kysytään suoraan kun vihjaillaan. Korvan näykkimiset ym. hitaat hipelöinnit voi minun kohdallani unohtaa. Eli suora kysymys ja mikäli vastaus on myöntävä, kohtuullisen nopea eteneminen, kiitos! :)
Itse seksi saa mielellään olla kiihkeää ja nopeatempoista. Mies saa olla vahva Tarzan! Ja ennakkovalmisteluista sen verran, että olisi kiva jos kävisit pesulla. Kainalo- tai pallihien haju karkottaa...
on ihan vaan oman, kaikkien muiden yritykset kohteliaasti torjutaan. =)
Mulle on kyllä aika sama, millä keinoin mieheni yrittää, useimmiten vastaus on myönteinen. Välimme ovat hyvät ja suhteessa on molemminpuoleista arvostusta, kunnioitusta, huomioonottamista, kuuntelemista, hellimistä, passaamista ja paljon rakkautta, mikä tekee kyllä maaperän seksille erilaisine aloitteentekoineen erittäin otolliseksi. Puolin ja toisin.
Suora puhe toimii, samoin kourimiset, hivelyt, katseet, suudelmat...
ei kiinnosta seksi vaan halua harrastaa ja tehdä omia asioita ihan oma aikatauluni mukaan
seksiä olen saanut tarpeeksi nuorempana paremmilta rakastajilta kuin mieheni
edellytän mieheltäni uskollisuutta ja se saa kenkaa jos pettää
olen itsenäinen nainen ja tiedän mitä halua - seksiä en halua vaan nauttia elämäastäni ihan muuten vain - se ei miehellini kelpaa lähteköön muualle!