Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat jätelavalöytönne?

Vierailija
28.03.2012 |

Mulla käsin tehty talonpoikaisrokokoo-pöytä, joka löytöhetkellä oli ORANSSI, mutta jonka myöhemmin puhdistin ja maalasin vaaleanvihreäksi.

4 kpl pinnatuoleja, joille ei tarvinnut tehdä mitään. Punainen keinustuoli, joka oli ilona monet vuodet vauvojen imetyksessä ja muutenkin. Myöhemmin hajonneena meni taas jätelavalle, josta joku löysi sen taas:)

Kerran löysimme lavan, jota täytettiin juuri. Lavan tilannut remppaaja sanoi, että viekää pois kaikki, mitä haluatte, pääsee itse halvemmalla. Saimme lavalta uudenkarhean jääkaapin ja kaasulieden.

Kuulun fb:ssa roskalavaryhmään:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aseteltu siististi avonaiseen pahvilaatikkoon. Ehjiä.

Vierailija
2/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikennäköistä olen löytänyt. Harvemmin meilläpäin on ihmisillä noita jätelavoja ollut. Mutta aina kun sellaisen bongaan , käyn kyllä tarkistamassa.

Kerran oli vaikka mitä hyvää tavaraa, kun perikunta tyhjensi omakotitaloa. Kävin kysymässä lupaa yhden tuolin ottamiseen ja sain sitten kaksi peräkärryllistä käyttökelpoista tavaraa. Omistaja erikseen tuli mulle sieltä kaivelemaan hienon jalkalampun ennenkuin ehti mennä rikki tavarakasan alla. Oli pakasterasioita, leivinpaperia ym. uutta keittiötavaraa kassikaupalla. En käsittänyt ollenkaan mikseivät itse ottaneet käyttöön. Talossa oli asunut siisti eläkeläisrouva.

Kaatikselle meni kanssa jääkapit, hellat ja muut. Olis kai nuo nyt seuraaville asukkaillekin voinut jättää. Omituisia toisten tavat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katselin ohimennen niin sotkassa maksoi yli 100e samanlainen sillo-..

Vierailija
4/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin uudet.

Vierailija
5/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellasia joita päiväkodissa on. On todella kestäviä. Mä vaan hioin ja maalasin ne. Paljon parempia kuin ikean muovituolit.

Vierailija
6/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi osa oli poikki, mutta korjattiin Lastentarvikkeessa ja maksoi 50e. Myin rattaat sitten oman käytön jälkeen huutiksessa ja sain 150e.

Samalta lavalta löytyi myös jätesäkillinen vauvanvaatteita.

Vierailija
7/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin antiikkivalaisin, vanha puuhylly, Hackmanin aterimia (Sorsakoski), emalikattila, vanha valurautainen lavuaari, puulaatikoita.

Harmillisen vähän on täällä roskalavoja. Takuulla pengon jos satun kohdalle.

Vierailija
8/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa meni hajalle, koska niitä heitettiin jopa parvekkeilta alas tyhjennyskiireessä. Yhden ehdin pelastaa.

Järjetöntä tuhlausta :/

Vierailija
9/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaj Franckin signeerattu vuodelta -63 sellainen järkky painava lehden mallinen kulho jonka laitoin huutonettiin nolla euron lähdöllä ilman hintavarausta ja sain 700€. Melkein heitin sen roskiin kun oli rumakin kuin piru=D

Vierailija
10/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...roskiksen vierestä pinnatuoli. Ja kerran neljä venetsiatuolia (ne menivät sitten joskus eteenpäin kömpelöitä).

Paras löytyi kerran paperinkeräysastiasta: tsekinkielinen kirjapainotaidon historia, kaksi paksua osaa (paljon kuvia), Samassa läjässä oli Neuvostoliiton perustuslaki. Epäilen naapurin kommunistia hölmöksi, olisi nyt vienyt ne divariin tai kirpparille (sitä paitsi kirjankannet eivät kuulu paperinkeräykseen...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi