Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden oireita, vaikka testi ei plussaa

Vierailija
28.03.2012 |

Äh miten ärsyttävää! Ties monennenko testin ostin taas kun olin niin vainoharhaisella tuulella, eikä sitä toista viivaa kyllä koskaan siihen ilmesty.

Olen siis harrastanut suojaamatonta seksiä (keskeytys-menetelmällä, ja juu ei tarvitse avautua siitä, miten typerää se on, ellet sitten saa siitä valtavaa helpotusta) eli siinä mielessä raskaaksi tuleminen olisi ihan mahdollista.

Kuukautiset tulivat viimeksi helmikuussa (8. päivä tarkkaan ottaen) mutta eivät alkaneet koskaan kunnolla, vuoto oli niukkaa ja kesti ehkä vajaa pari viikkoa (aina kun luulin, että loppuivat, vuotoa tuli taas vähän). Tammikuun kuukautiset jäivät kokonaan väliin. Tästäkään en osaa kuitenkaan aina huolestua, koska kuukautiseni on aina olleet epäsäännölliset ja joskus on jäänyt muutamakin kuukausi välistä.

Kun olen ollut poikkeuksellisen unelias, olen ottanut selvää, kuuluuko se alkuraskauden oireisiin. No kuuluu. Nyt taas olen kärsinyt unettomuudesta, touhuan kaikkea ja kun väsyn, nukun ehkä muutaman tunnin, ja herään taas pirteänä. Googletin, että kuuluuko alkuraskauteen - no näköjään kuuluu sekin sitten. Välillä etoo ja tuntuu että oksennus kurkkii nielussa, esimerkiksi tänään kun heräsin. Maha on turvonnut, se tosin selittyy sillä, että mässäilen ihan hirveästi ja tiedostan kyllä lihomiseni (en vaan ole toistaiseksi saanut otettua itseäni niskasta kiinni). Mielialanvaihteluista en osaa mitään analyysiä tai diagnoosia heittää, sitä kun on vähän aina.

Kammoan sitä ajatusta, että huomaisin raskauden vasta silloin, kun olisi liian myöhäistä tehdä valintoja.

Mistä muusta tällaiset "oireet" voisivat kertoa, vai onko tää nyt vaan ihan sitä NORMAALIA TUNNETTA (:D) ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä oiretta googletat. Joku on kokenut kumminkin sitä omassa raskaudessaan. Eli oireisiin ei voi luottaa. Itse olen tiennyt raskauden ennen testiä, kun tunnen kroppani niin hyvin ja muutoksen huomasi/tunsi.

Marsmars verikokeisiin labraan jos et usko apteekin testeihin.

Vierailija
2/2 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on.

Mulla taas vaihtelee kaikki näköjään niin paljon (esimerkiksi toi väsymys-pirteys juttu) ja kuukautisetkin on niin epäluotettavat, etten oikeen pysty luotettavasti tarkkailemaan kroppaani.

Ja tähän stressailuun vaikuttaa nyt lähinnä toi, että olisi tosi kamalaa yhtäkkiä huomata olevansa kuudennella kuulla raskaana tai ihmetellä, kun on yhtäkkiä maha kuin jalkapallo.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä