Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

essuresta...

Vierailija
27.03.2012 |

Kertokaapas kokemuksia. Kauanko jälkivuotoa ja kipuja? Onko jälkitarkastuksessa kaikki ollut ok? Saitteko vahvoja kipulääkkeitä, ku asennettiin implantit? Entäs rauhoittavaa? Tack!!! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kävin tutkimuspöydälle ja lääkäri avasi kohdunsuun lämpimällä vesisuihkulla, se ei sattunut yhtään. Kipua tuntui kun skooppi pääsi painamaan vähän kohdunseinään kun niitä munanjohtimien aukkoja etsittiin. Mutta mitään ylimääräistä kipulääkettä en tarvinnut enkä rauhoittavaa.

Vertaisin toimenpidettä hammaslääkärillä käyntiin. Samana iltana oli vähän menkkamaista kipua johon Burana auttoi, seuraavana päivänä ei juuri mitään tuntemuksia.

Nyt en oikein muista oliko mulla jotain jälkitarkastusta. Raskaaksi en ole tullut kahteen vuoteen : )

Vierailija
2/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy paljon kauhukertomuksia ko toimenpiteestä. Kiva kuulla, että kipuakin koetaan eri tavalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vaikka Essure vähän sattuiskin, niin siinä on pienemmät riskit kuin perinteisessä operatiossa joka on oikea leikkaus nukutuksineen. Minulla painoi se vaakakupissa paljon enemmän kuin se että saisi olla nukutettuna. Jos on mahdollista välttää leikkaus ja vielä ehkäisytehokin on parempi, valitsisin ehdottomasti Essuren.

Vierailija
4/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vaikka Essure vähän sattuiskin, niin siinä on pienemmät riskit kuin perinteisessä operatiossa joka on oikea leikkaus nukutuksineen. Minulla painoi se vaakakupissa paljon enemmän kuin se että saisi olla nukutettuna. Jos on mahdollista välttää leikkaus ja vielä ehkäisytehokin on parempi, valitsisin ehdottomasti Essuren.