apua, kuinka paljon kaloreita minionmunassa on?
Kommentit (35)
Just sen verran että sun pylly on huomenna metrin verran isompi.
Tarkoitatko kenties Mignon munaa? Ja paljon!
Ei ensin osaa tarkistaa tuotteen oikeaa nimeä pakkauksesta, eikä sitten katsoa paljonko siinä on kaloreita. Kiitos, kun sai nauraa!
asiallisesti. Mä en kyllä ymmärrä, miksi sillä on tollanen mininimi, jos siinä kerran on noin paljon kaloreita.
Ja teille muille, tää on aihe vapaa niin saa täällä kysellä mistä vaan haluaa tietää ettei tarvi vetää hernettä nenuun.
Sitä paitsi mun mihellä on iso!
Mä en kyllä ymmärrä, miksi sillä on tollanen mininimi, jos siinä kerran on noin paljon kaloreita.
jollain tosiaan on luetun ymmärtämisessä vaikeutta
tai sit otte vaan kateellisia.
ap
viittaa miniin.
Mulla ei ole hernettä nenässä.
Kuka on se mihe jolla on iso?
asiallisesti. Mä en kyllä ymmärrä, miksi sillä on tollanen mininimi, jos siinä kerran on noin paljon kaloreita.
Ja teille muille, tää on aihe vapaa niin saa täällä kysellä mistä vaan haluaa tietää ettei tarvi vetää hernettä nenuun.
Sitä paitsi mun mihellä on iso!
jollain tosiaan on luetun ymmärtämisessä vaikeutta
tai sit otte vaan kateellisia.
ap
NOOOOT!
miksei sitä voisi kirjoittaa suomeksi minionmuna, kun se kerran sanotaan niin ja suomea kijoitetaan niin kuin puhutaan.
ap
Mini on muna.. :DDD Juu, minä ainakin olen kateellinen ap:n kyvylle tehdä uskomattoman humoristinen ketju!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mignon
Karl Fazer toi Mignon-munan Saksasta vuonna 1896.
miksei sitä voisi kirjoittaa suomeksi minionmuna, kun se kerran sanotaan niin ja suomea kijoitetaan niin kuin puhutaan.
ap
Tarkoitatko ehkä mignon-munaa? :D