Voiko tunteet palata toista kohtaan jos ne ovat kerran hävinneet?
Miehellä ei oo enää tunteita mua kohtaa. Minä rakastan edelleen häntä. Mitetin mitä tässä pitäisi tehtä. Lähte pois lasten kanssa vai jäädä odottamaan jos hän vaikka löytäisi ne tunteet minua kohtaan. Kun jostain syystä hän vielä nukkuu samassa sängyssä kanssani ja asuu samassa talossa. Vai lähdenkö sitten kun hän pyytää eroa?
Kommentit (3)
Mulla ainakin itselläni tunteet ovat hyvin vaihtelevia, joskus tunnen rakkautta puolisoa kohtaan ja joskus en. Ei sillä niinkään sen puolison kanssa ole edes tekemistä vaan omien voimavarojeni, stressini, ikäkausikriisieni jne. Itse en paljon koko tunteille siksi painoa laitakaan, niitä nyt tulee ja menee vähän väliä ja jos alkaisin puolisoita niiden mukaan vaihdella niin saisin vaihtaa parin viikon välein.
Ne on vaan hävinny sinne kaikkien vaikeuksien ja pettymyksien alle.
varma ettet tee mitään liian hätiköityä, niin älä muuta pois.
Olen täysin välinpitämätön, elä itsenäisesti ja itsellesi ja älä missään kohtaa painosta miestäsi mihinkään äläkä ota puheeksi tunteita. Anna kaiken aloitteen tulla mieheltä ja ole ystävällinen hänelle (mitään sikailua ei tietenkään tarvii sietää, mutta jos miehesi sikailee, siihen on parasta reagoida kylmän viileästi). Tiedän, että se on ihan helvetin vaikeaa...
Mutta jos tuohon pystyt, niin loppupelissä kunnioitat itseäsi (tapahtuipa mitä hyvänsä) enemmän, kuten myös miehesi.
Voi olla että tunteet palaavat ja jos eivät, on sinun helpompi lähteä jos sen päätöksen teet (ja tiedät itse yrittäneesi).
Tsemppiä!
Itse en kestänyt moista tilannetta ja lähdin pienen vauvan kanssa. Tosin en usko että sillä mun eksällä olisi tunteet tulleetkaan takaksin, oli sen verran seko.