Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lopettanut facebook-sivusi?

Vierailija
26.03.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen facebookin tarpeelliseksi.

Vierailija
2/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joutavaa kirjoittelua tyyliin vaihdoin verhot tai kävin koiran kanssa lenkillä.

Tapaan kaverini mieluummin kasvotusten tai puhun puhelimessa heidän kanssaan. En kaipaa tuollaista kanssakäymistä lainkaan ja jotenkin siihenkin jäi kiinni tyyliin pari kertaa päivässä käymällä naamamkirjassa. Nyt olen vapaa siitä, jes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ehkä turhin sivusto maailmassa. Ensimmäinen kuukausi oli ihan jännä kokemus, mutta oli se kyllä niin epäkäytettävä ja typerä sivusto että puolentoista vuoden facebookkailun jälkeen päätin sivun lopettaa. Viimeisen puolen vuoden aikana jaksoin ehkä käydä yhteensä pari kertaa kattomassa mitä paskaa ihmisiet oli lähetelly.

Vierailija
4/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

feissarille mitään tarvetta. Siksi en ole sinne koskaan liittynyt, enkä aiokaan liittyä.

Vierailija
5/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vuosi sitten lopetin. En vaan keksinyt koko feisbuukille mitään käyttöä enkä jaksanut ikinä siellä käydä edes katsomassa.

Vierailija
6/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alunperinkään käsittänyt sen perimmäistä ideaa. Kyllä kaverit on kivempia ihan livenä.

Vierailija
7/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin Facebookin kaikin puolin epämiellyttäväksi. Ne hauskimmat tyypit kenet tiesin muuttuivat kertaheitolla tylsiksi normaaleiksi ihmisiksi. Lomakuvia, lomasuunnitelmia, muita elämänsuunnitelmia, kuvia juhlista, omista lapsista... vittu että kiviäkin kiinnosti enemmän kuin minua. Vain noin 5% mitä he kirjoittivat oli jotenkin viihdyttävää tai hyvällä tavalla provosoivaa, kun taas tosielämässä prosentit olivat toisinpäin, eli hervotonta juttua tuli koko ajan. En saatana ymmärrä. Voi TOSIN johtua siitä että kaikki on julkista ja ihmiset varjelevat itseään varomalla mitä sanovat kaikkien tuttaviensa edessä, kun tietävät että kaikkien huumorintaju ei ole samanlainen ja, toiset saattaisivat loukkaantua tai säikähtää.

Sitten se saatanan käyttöliittymä... vittu että niitä asetuksia sai jahdata, etsiä kivien alta, kissojen ja koirien kanssa. Ylivoimaisesti hankalakäyttöisin ja hämmentävin palvelu mitä olen ikinä käyttänyt. Sitten Zuckerberg itse vielä aikanaan sanoi suunnilleen että "Kaiken pitää muuttua ihan muuttumisen itsensä takia". Kiitti vitusti. Joka kerta kun sisään kirjautui sai aina miettiä mitähän nappeja ja linkkejä on nyt siirrelty toiseen paikkaan, mitähän asetuksia on poistettu kokonaan jne.

Haista Facebook pitkä vittu.

Ei ikinä enää.

Vierailija
8/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin mietityttää että mitähän tuttavat puhuvat minusta, tai puhuvatko. Elämän totuushan on että kaikista puhutaan selän takana, ainakin kerran. On hiukka ongelmallista jos siellä jotain virhetietoa tai suoranaista paskapuhetta liikkuu, olisi hyvä päästä korjailemaan ihmisten sanomisia. Ei kyllä siltikään ole tarpeeksi syytä että minua takaisin saisi sinne. *puistatus*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi