Olenko jälkeenjäänyt kun liikutun Twilightista?
Olen 24v nainen ja itkin eilen katsoessani toista kertaa Twilightia. Eikös tuo ole vähän teineille suunnattu elokuva?
Voi olla, että liikutun siitä intohimosta ja rakkaudesta mikä päähahmoilla on keskenään.. Voi kun tuollaista rakkautta olisi tosielämässäkin. Valvottais yö ja juteltais ja katsottais toisiansa silmiin..
Kommentit (4)
katsoin kanssa Twilight elokuvan tässä vähän aikaa sitten ekaa kertaa ja jäin koukkuun ihan kamalasti, ostin kaikki leffat ja nyt kävin tietysti kattomassa uusimman neljännen leffan leffateatterissa.
Avauduin myös katsomisen jälkeen täällä av-palstalla ja sain palautetta että on koskettanut montaa muutakin "aikuista naista" eli vaikka oliskin suunnattu teineille niin kyllähän tuo on ihana romanttinen elokuva.
Ja jatko-osat on mun mielestä suunnattukin jo enemmän varttuneellemmalle yleisölle. Olen lukenut myös tuon vimpan leffaosan kirjana ja elokuva julkaistaan vasta tämän vuoden lopulla. Olen täysin lumoutunut koko elokuvasarjasta.
kirjojen suomennokset ovat olleet kyllä huonoja paitsi tuo viimeinen kirja oli mun mielestä hyvin suomennettu.
t. 4nen
Olet. Yritin katsoa elokuvan avoimin mielin, mutta kovin korni se oli... Hyvin tehty, eli kyllä se kannatti katsoa, mutta jotenkin niin selvästi teineille suunnattu!
Mutta kuka mistäkin tykkää. Itse liikutun esim. Chebourgin sateenvarjoista ja Totorosta, joten en ole ehkä paras arvostelemaan.
Ei kai nyt kukaan aikuinen voi pitää niin huonosti kirjoitetusta kirjasta ja elokuvasta...
(Huom, itse olen scifi/fantsufriikki joka tykkää HYVÄSTÄ vampyyrifiktiosta, joten se ei ole syynä...)