Uskallanko osallistua Arvostele mun illallinen-ohjelmaan?
Olisi hauska osallistua. Mutta onko sitten loppu ikänsä lähipiirissä jotenkin leimattu, että on tyrkyllä julkkikseksi tms?
Olisi jännä kerran nähdä, millaista on olla mukana tv-ohjelmassa! :)
Kommentit (9)
niin hae vaan! Mutta jos ainoa motiivi on hetki julkisuudessa / tv-ohjelmassa mukanaolo, niin ei kannata. Vaikket olisi huippukokki niin joku innostus ruokaan olisi hyvä olla olemassa... Mun tekisi mieli hakea, mutta en kehtaa, kun meillä on niin pieni koti, etten saisi sitä porukkaa mahtumaan meille.
Mee mielummin 4 tähden illallinen ohjelmaan
Enkä halua ollakaan. Enkä halua telkkariin hinkuakseni julkkikseksi. Haluaisin vaan nähdä, millaista se tv-ohjelman tekeminen on, ihan vain kokemuksena.
Eikä mua haittisi, vaikka jäisin kisassa viimeiseksi. Tärkeintä olisi se elämys. Juu, ja olen kiinnostunut ruoanlaitosta.
Meidän keittiönpöydän ääreen mahtuisi just se neljä ihmistä. :)
Enkä halua ollakaan. Enkä halua telkkariin hinkuakseni julkkikseksi. Haluaisin vaan nähdä, millaista se tv-ohjelman tekeminen on, ihan vain kokemuksena.
Eikä mua haittisi, vaikka jäisin kisassa viimeiseksi. Tärkeintä olisi se elämys. Juu, ja olen kiinnostunut ruoanlaitosta.
En tykkää edes siitä että otetaan valokuvaa, en pystyisi olemaan tv-ohjelmassa. Mutta rakastan tällaisia ohjelmia ja tsemppaisin sinua jos vain tietäisin kuka sarjassa olet.
Mene, siitä tulee varmaan kivaa!
Ja laitan hakemuksen menemään! Tiedä, vaikka pääsiskin mukaan.... Ja sitten saa hävetä loppuikänsä, kun puolitutut kysyy, hei olitkos sä siinä tv-ohjelmassa... :( :)
Mua on kerran haastateltu kadulla paikallistelkkariin. Luulin, ettei kukaan sitä kanavaa katso. No, eikös lähes kaikki tutut olleet seuraavat pari viikkoa, että sä olit sitten telkkarissa. Se oli pikkasen noloa. :)
Mutta varo lukemasta nettikeskusteluja sitten. Taatusti löytyy aina ihmisiä, jotka ovat arvostelemassa kotisi, ulkonäkösi, puhetapasi, vaatteesi. Saat taatusti myös sontaa niskaasi ihan olan takaa. Lisäksi perättömiä juoruja.
Kerrankos sitä eletään.