Eikö täällä ole ketään jääkiekko-fania?
On pleijarit menossa ja jännitettävää riittää. Mitä joulkuetta kannatatte?
Kommentit (17)
Täällä yksi. Tosin liigaa en seuraa. Änäriä tulee kateltua ja Leijonien pelejä :)
oltiin miehen kanssa katsomassa Jokerit-HIFK. Huomenna ja keskiviikkona (ainakin) jännätään kotisohvalla tai pubissa.
JOKERIT!
Pelicansin puolesta, kun Hovisen tilanne on mikä on...mutta pakko uskoa, että mitali tulee!! Täytyy vaan tehdä enemmän maaleja kuin vastustaja, jos omiinkin menee...;) T. Pelicans-fani
Stadin kingit IFK! Huomenna taas petoluolaan:) toivottavasti peli alkaisi sujumaan jo vähän paremmin. Jotenkin se sisäinen Peto ei ole vielä herännyt....
huomenna Kärpät kaatuu Lahdessa. Kärpät ollut hankala vastus koko talven, mutta huomenna Pelicans lähempänä liigavoittoa:)
kaikki pelit paikalla oltu katsomassa.
Tänään valitettavasti ei pääse kun on lapsella kaverinsa synttärit.
Onneksi juuri pelin aikaan joten menen katsomaan illan pelin paikalliseen ja sitten haen lapsen kotiin :)
Keskiviikkona taas areenalle ja toivottavasti katkeaa siihen nämä ottelut
TPS ei päässyt jatkoon, ja Djurgården pelaa säilymisestä Elitserienissä. Toivottavasti Boston edes pärjää.
Hui, pahin vastus. Mä olen KalPan fani:). Saa nähdä, kohtaako ne tällä kertaa:) jyp on parantanut kevättä kohden huomattavasti.
Hui, pahin vastus. Mä olen KalPan fani:). Saa nähdä, kohtaako ne tällä kertaa:) jyp on parantanut kevättä kohden huomattavasti.
kohtaavat :) Vaikka kyllä muakin hirvittää jos saadaan Kalpa vastaan ;) mutta siinä on aina semmoista "paikallispeli" tunnelmaa :)
Mutta Jvsk kohti ollaan tulossa, jos näin käy. Teillä huutavat niin kovaa, että oikein ärsyttää, mutta yritän kestää.
Pelicans-fani;) Huomenna taas jännä ilta!!
onnea teillekin peleihin!
Terkuin toi ylempi JYP-fani
[quote author="Vierailija" time="25.03.2012 klo 21:50"]On pleijarit menossa ja jännitettävää riittää. Mitä joulkuetta kannatatte?
[/quote]Kärpät.