Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ruma, hetken päästä nätti

Vierailija
25.03.2012 |

Minua on häirinnyt koko aikuiselämäni ajan se, että saatan jonakin hetkenä katsoa peiliin ja ajatella että "hitto ku oon ruman näkönen", kasvoissa mikään ei näytä kauniilta. Sitten vaikkapa tunnin päästä näen itseni peilistä jälleen ja näytänkin yhtäkkiä mielestäni ihan nätiltä. Oma mielipiteeni ulkonäöstäni vaihtelee siis ihan jatkuvasti, eikä edes riipu siitä olenko meikannut tms, tai siitä että mielialani olisi jotenkin vaihdellut. Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko tämä jotenkin outoa?

Myös valokuvissa näytän mielestäni aina ihan hirveältä, en yhtään omalta itseltäni.Ymmärrän kyllä että tämä johtuu varmaan siitä että peiliin katsoessani minulla on varmaan oma "peili-ilmeeni" (kulmat hiukan nostettuna, pieni hymy), kun taas valokuvissa on ties mitä ilmeitä ja kuvakulmia...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eri päivinä on eri fiilis oman naaman suhteen. Omasta mielestäni myös näytän kauniimmalta peilissä kuin valokuvissa. Peilistä näkee vain osan totuutta ja sopivassa valossa, kamera ei valehtele. Valokuvista tajuan oikeasti, että olen järjettömn lihava. Kuvittelen peilistä katsoen itseni 20kg kevyemmän näköiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla