Miks mun mies kiukuttelee MULLE, kun
ensin itse jäi eilen juopottelemaan. Ei tullut edes kotiin, ja nyt joutuu krapulapäissään töihin menemään. Suoraan sieltä kaverin kämpiltä. Varmaan paskamaista hällä, mutta siis KIUKUTTELEE mulle kaikesta puhelimessa tyyliin: "Mitä sulla muka on tekemistä siellä kotona". Itsekin olen ollut kuusi pvää töissä tällä vkolla, ja kolme lasta..Kerroin, että esim. aion pestä pyykkiä - mutta konehan sen tekee ja mä voin kuulemma vaan istuskella tunnin sillä aikaa... Mitä tollasella kakaralla on oikeastaan virkaa?!? Miksi se haluaa pilata munkin päivän, kun omansa on jo pilalla?!?
Kommentit (4)
PAskamainen äijä. Jos puhe, vetoaminen ja uhkailu ei auta, ollaan samassa tilanteessa kuin muissakin suhteissa, joissa toimintatavat, osallistuminen ja käytös hiertää. Eli sulla on kolme vaihtoehtoa
a) jatkat kuten tähänkin asti, kiukuttelet (miten sen sitten ilmasetkin) ja siedät.
b) Hyväksyt asian, tuollainen se mies on ja lopetat asiasta valittamisen
c) eroat.
VArmista kuitenkin, että mies tajuaa, miten iso juttu tuo sinulle on. Ja että annat mahdollisuuden miettiä, miten tilannetta voisi parantaa (ja nimenomaan pyydät miestä miettimään tätä ja ehdottamaan jtoain, ei niin, että sinä sanelet ja annat vaatimuksia). Joskus miehet panevat kaiken valituksen samaan nippuun, oli se sitten lattialle jätetyt sukat tai katoaminen viikoksi ryyppäämään. SIksi on oleellista, että asian merkitys tehdään selväksi
sitä saa mitä tilaa, ei ole yhtään huono olo jos ei juo liikaa.
Sano miehelle että sillä ei ole oikeutta pilata sinunkin päivääsi jos on pää syvällä persiissä. Uskooko mies sinun katselevan tuollaista kauan?
"ikäkriisiinsä". Miettii, mitä vielä vois elämässään tehdä jne. Odottaa kai mun tekevän jonkin ratkaisun (ehkä eropäätöksen), ja on sitten vapaa toteuttamaan itseään kuten haluaa. Ilman vastuita perheestä ja lapsista. Mutta kun minä en halua hajottaa perhettä, enkä olla se syntipukki. Nyt sitten katsellaan, ja kai vähän provoisoidaan tilannetta puhkeamaan...
Ei enää osallistu kotona mihinkään, käy vaan nukkumassa. On töissä aina (yrittäjä). Jää yöksi muualle pari kertaa kuussa, juo, eikä "uskalla" kertoa mulle, että esim. jää "baanalle". Tietää, että en pidä siitä, joten pääsee helpommalla, kun ei edes ilmoita. Tai ilmoittaa vasta aamulla, että jäin sinnnejasinne yöksi. Syyllistää mua. Sanokaa jotain!