Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pääsi vahingossa lukemaan sähköpostini

Vierailija
25.03.2012 |

Ja nyt ollaan menossa kovaa vauhtia alaspäin tässä suhteessa.

Olen ollut avopuolisoni kanssa yhdessä kolme vuotta. Reilu vuosi sitten jätin epähuomiossa e-mailini auki, ja mieheni siitä silmäilemään. Siellä oli niitä seksi- ja rakkausviestejä, joita olin kirjoitellut exälle siinä vaiheessa kun hän oli pistänyt poikki ja olin jo aloittanut suhteen nyxäni kanssa. Totuus on se, että olin tällöin epärehellinen nyxälle ja halusin kiivaasti exäni takaisin.

Tilanne on vielä sillä tavoin arkaluonteinen, että ex on harvinaisen komea, raamikas ja isomunainen mies. Tämä käy viesteistäni ja sähköpostissani olevista kuvista selkeästi ilmi. Meidän seksielämämme oli poikkeuksellisen kiihkeää. Minulla oli myös runsaasti kuvia exästä alastomana ja mm. jokunen kuva minusta imemässä hänen kaluaan meilissä.

Ymmärrän, että nämä asiat loukkasivat miestäni ja tämän johdosta poistin kaikki ko. kuvat ja meilit.

Mutta nyt tästä tapahtumasta alkaa olla jo puolitoista vuotta, eikä mieheni ole vieläkään päässyt täysin tämän yli. Ei, vaikka olen sanonut hänelle monta kertaa, että meidän seksielämämme on minusta ihan hyvää ja tyydyttävää ja että hänen munansa riittää.

Mies ei vaan usko. Muuten meillä voisi mennä hyvin, mutta seksielämä hiertää. Rakastan häntä ja nautin seksistä hänen kanssaan. Miksei se riitä?

Miten saada mies uskomaan etten kaipaa exääni?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi petetyksi joutuminen on miehelle paljon kovempi paikka kuin naiselle. Miehelle petos on todella kova kolhu miehisyyteen, itsetuntoon ja omanarvontuntoon. Seksi on miehelle paljon voimakkaampi ja merkittävämpi, kokonaisvaltainen itsensä tiedostamisen mittari. Naiselle se ei sitä yleensä ole, vaan se on osa suurempaa kokonaisuutta. Jos naisella on suhteessa muutenkin hyvä olla, on rahaa ja hellyyttä, se kantaa pitkälle. Miehelle seksi on paljon konkreettisempi peykofyysinen kokemus joka määrittelee suhteen tilan. Olen siis mies ja olen joutunut petetyksi.

Seksistä tulee pettämisen jälkeen pysyvästi erilaista. En usko, että naisilla on yleensä niin.

seksistä tulee pysyvästi erilaista myös naiselle.

Usko pois.

Kun luottamus, kunnioitus ja syvä yhteenkuuluvuudentunne on revitty ja liattu, niin mitä jää?

Jää riekaleita ja fyysistä mielihyvää.

Mutta kaikki pyhä on poissa. Ja sen myötä niin paljon.

Tämä tunne ei ole sukupuolisidonnainen vaan yleisinhimillinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä