Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pääsi vahingossa lukemaan sähköpostini

Vierailija
25.03.2012 |

Ja nyt ollaan menossa kovaa vauhtia alaspäin tässä suhteessa.

Olen ollut avopuolisoni kanssa yhdessä kolme vuotta. Reilu vuosi sitten jätin epähuomiossa e-mailini auki, ja mieheni siitä silmäilemään. Siellä oli niitä seksi- ja rakkausviestejä, joita olin kirjoitellut exälle siinä vaiheessa kun hän oli pistänyt poikki ja olin jo aloittanut suhteen nyxäni kanssa. Totuus on se, että olin tällöin epärehellinen nyxälle ja halusin kiivaasti exäni takaisin.

Tilanne on vielä sillä tavoin arkaluonteinen, että ex on harvinaisen komea, raamikas ja isomunainen mies. Tämä käy viesteistäni ja sähköpostissani olevista kuvista selkeästi ilmi. Meidän seksielämämme oli poikkeuksellisen kiihkeää. Minulla oli myös runsaasti kuvia exästä alastomana ja mm. jokunen kuva minusta imemässä hänen kaluaan meilissä.

Ymmärrän, että nämä asiat loukkasivat miestäni ja tämän johdosta poistin kaikki ko. kuvat ja meilit.

Mutta nyt tästä tapahtumasta alkaa olla jo puolitoista vuotta, eikä mieheni ole vieläkään päässyt täysin tämän yli. Ei, vaikka olen sanonut hänelle monta kertaa, että meidän seksielämämme on minusta ihan hyvää ja tyydyttävää ja että hänen munansa riittää.

Mies ei vaan usko. Muuten meillä voisi mennä hyvin, mutta seksielämä hiertää. Rakastan häntä ja nautin seksistä hänen kanssaan. Miksei se riitä?

Miten saada mies uskomaan etten kaipaa exääni?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei riittänyt sinulle silloin kun posteja lähettelit, niin varmaan ajattelee, ettei riitä vieläkään. Outo juttu vaan että silloin kun hän viestit näki, ei saman tien lähtenyt.

Toisaalta, toisen vanhojen postien tonkiminen ei sekään kuulu hyviin tapoihin...

Vierailija
2/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei lähtenyt siksi, että olimme tuossa vaiheessa olleet yhdessä jo puolitoista vuotta ja koimme kumpikin syvästi rakastavamme toisiamme.

Hän halusi antaa anteeksi.

Mutta riittämättömyyden tunne jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään toivoa et asiat palautuisi.

mee takas isomunaisen exän luo.

tollanen ei unohdu ikinä

Vierailija
4/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat tuppaavat unohtumaan kun vuosia kuluu...toivottavasti.

Onhan se kova paikka jos omalle kohdalle saman ajattelee, eikös vain? Minä en ainakaan tiedä, olisinko pystynyt asiaa sulattamaan saatikka täysin unohtamaan. Mutta varmaan monikin muu pystyy.

Vierailija
5/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään!

Miehisyys on miehelle yhtä tärkeä asia kuin naiseus naiselle.

Milläpä sinut saisi vakuutettua, jos nykyinen miehesi olisi aikoinaan vastaavanlaisia meilejä lähetellyt entisellä naisystävälleen tämän mahtavista rinnoista jne....?

Milloin sinä pääsisit pikkutissisenä asian yli?

Vierailija
6/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät mm. sanoja "poikkeuksellisen kiihkeää" ja "harvinaisen isomunainen" kuvatessasi exääsi ja seksiä hänen kanssaan. Nykyisesi kanssa sanasi ovat "ihan hyvää" ja "hänen munansa riittää".

Sisältivätkö kirjoittamasi viestit myös ylisanoja?

Oletko koskaan nykyiselle miehellesi kuvaillut hänen kehoaan tai yhteistä seksielämäänne ylisanoilla?

"Ihan hyvää" ei taida nyt riittää.

Sinun pitää todella vakuuttaa miehesi omasta haluttavuudestaan ja teidän kahden seksielämän tärkeydestä ja toimivuudesta.

Ellet sitten koe, että ylisanat ja kehuminen olisivat sinun puoleltasi valheita? Tällöin voisit olla rehellinen rakkaallesi ja päästää hänet etsimään itselleen sellainen kumppani, jolle juuri hän olisi Se, joka exäsi oli sinulle.

Vierailija
7/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on säästää kuvia itsestään imemässä jonkun exän munaa.

Anteeks vaan, mutta hyi helvetti.

Vierailija
8/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo!

Vierailija
9/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kehuin estoitta exää viesteissä. Kaduttaa.

Tämä nykyinen suhde on niin erilainen ettei tähän ihan kuulu samat sanat kuin edelliseen. Tämän paremmin en osaa selittää.

Vierailija
10/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampunut hänen miehisyytensä alas.

Jos haluat tilanteen korjaantuvan, joudut tekemään todella kovasti työtä sekä seksin että miehesi psyyken saralla.

Vierailija
11/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo!

Olen tainnut itse pilata mahdollisuuteni hyvään suhteeseen kultaisen miehen kanssa.

T. Ap

Vierailija
12/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...loukkaavat miestä eniten elämässä.

Ensimmäinen; yhdessä kasvatetaan toisen miehen lasta tietämättä.

Toinen; kehutaan exän paremmuutta seksissä.

Mokasit pahasti. Miehesi ei tule koskaan pääsemään tästä yli. Toinen juttu on pystyttekö sen kanssa elämään?

Vierailija
13/41 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...älä nyt vielä kirvestä kaivoon heitä. Muuta et tietysti voi, eikä mun mielestä kannatakaan, kuin olla niin rehellinen kuin olla voi ja kertoa miten paljon hän sulle merkitsee. Siis jos niin vakavahenkisiä keskusteluja joudutaan käymään.

Mutta, hänen sijassaan minä en ainakaan haluaisi enää kuulla mitään vakuutteluja taidoistani ja riittävyydestäni sängyssä, kun en uskoisi niitä kuitenkaan.

Siinähän se miehen kultaisuus ja itsetunnon rippeet sitten mitataan, että mihin ne riittävät. Jos ei riitä niin ei voi mitään.

Vierailija
14/41 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät mm. sanoja "poikkeuksellisen kiihkeää" ja "harvinaisen isomunainen" kuvatessasi exääsi ja seksiä hänen kanssaan. Nykyisesi kanssa sanasi ovat "ihan hyvää" ja "hänen munansa riittää".

Sisältivätkö kirjoittamasi viestit myös ylisanoja?

Oletko koskaan nykyiselle miehellesi kuvaillut hänen kehoaan tai yhteistä seksielämäänne ylisanoilla?

"Ihan hyvää" ei taida nyt riittää.

Sinun pitää todella vakuuttaa miehesi omasta haluttavuudestaan ja teidän kahden seksielämän tärkeydestä ja toimivuudesta.

Ellet sitten koe, että ylisanat ja kehuminen olisivat sinun puoleltasi valheita? Tällöin voisit olla rehellinen rakkaallesi ja päästää hänet etsimään itselleen sellainen kumppani, jolle juuri hän olisi Se, joka exäsi oli sinulle.

Tämä on mielestäni yksi parhaita kommentteja, mitä kukaan koskaan on lähettänyt tähän foorumiin.

Vierailija
15/41 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun epäilin petosta ja sieltähän se kaikki sitten löytyi. Ei ollut koskaan kokenut mitään sellaista. Ja sitten vakuutteli minulle että se oli vain toisen mielistelyä. Sitä tässä on nyt sulateltu pian 3 vuotta. Lasten takia lähinnä, vaikka silloin tällöin meillä menee ihan hyvin. Ei hyvältä näytä teidän suhde ap.

Vierailija
16/41 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa todella pahasti se että, kun puhun asiasta ja siitä, miten kaikki tuo on vaikuttanut negatiivisesi omakuvaani ja heikentänyt meidän välistämme luottamusta ja tätä kautta seksielämää, mieheni aivan liian usein ikään kuin vänkää vastaan sanoen "Mutta kun minun elämäni oli silloin niin sekaisin".

Eli häntä pitää ymmärtää.

Ymmärränkin, mutta minua raivostuttaa, kun tuntuu että hän on omasta mielestään se, joka tarvitsee tässä tilanteessa eniten ymmärrystä. Kun oli niin vaikea suhde.

Myöskään sanaa "anteeksi" ei ole tahtonut millään pusertua ulos hänen huuliltaan.

Vierailija
17/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun epäilin petosta ja sieltähän se kaikki sitten löytyi. Ei ollut koskaan kokenut mitään sellaista. Ja sitten vakuutteli minulle että se oli vain toisen mielistelyä. Sitä tässä on nyt sulateltu pian 3 vuotta. Lasten takia lähinnä, vaikka silloin tällöin meillä menee ihan hyvin. Ei hyvältä näytä teidän suhde ap.

Käräytin vaimon salasuhteesta joka oli kestänyt kymmenen vuotta.

Sähköposteista huokui valtava kiihko ja halu tätä toista miestä kohtaan (ja toisinpäin). Ikinä ei ole mua kohtaan osoittanut minkäänlaista kiihkoa tai halua (ainakaan tuolla tavalla). Kuin olisi lukenut täysin toisen ihmisen viestejä (mun muijako käyttää "pillu ja muna" -sanoja joita ei ikinä mun kanssa käytä).

Puolisen vuotta kulunut paljastuksesta ja arki rullaa mutta seksi ei (vieläkään).

Vierailija
18/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte te noine salarakkainenne...-.-

Vierailija
20/41 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lähtisin itse lätkimään suhteesta tuollaisen löydöksen jälkeen. Olkoonkin, että mies teki väärin lukiessaan kumppanin vanhoja meilejä. Silti tuo on todella, todella raaka paikka miehelle ja myönnän, että itselleni se olisi liikaa, oli takana sitten millainen suhde tahansa.

Hyvä kysymys myös on se, että miksi sinulla yleensä edes on tallella kuva siitä, kun annat fellaatiota entisellesi? Minusta jo tuo olisi hyvin loukkaavaa.

Miesten kulttuuri on (pysyvien kumppanien suhteen) edelleen todella yksiavioinen, ei sitä ole mikään viime vuosikymmenien liberaaliaalto muuttanut. Eksistä on paras olla mahdollisimman hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi