Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö työ elämän sisällöksi?

Vierailija
24.03.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä töissä sitä sano, et saa ylennystä ikinä!

Vierailija
2/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotan sen voi sanoa ihan huoletta. Voi palauttaa pomoja maan pinnalle ja muistuttaa että on olemassa myös muuta elämää.

t. 2

mutta älä töissä sitä sano, et saa ylennystä ikinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas viihdyn paremmin työpaikalla kuin kotona. Töissä on tietysti on rankkaakin kun on jatkuvia ylitöitä ja aina kamala kiire mutta siellä on muutamia kivoja tyyppejä, joiden kanssa voi parantaa tätä maailmaa. Kotiin kun tulee niin edessä on vain hiljaisuutta koska mies on semmoinen puhumaton mörrimöykky, jolle olen pelkkää ilmaa. Mies ei välitä minusta yhtään, ei ole kiinnostunut minun tekemisistä enkä minäkään saa olla kiinnostunut hänestä koska minunkin pitää olla hiljaa koska hän on turpa kiinni. Eli töissä on kivempaa ja onneksi on sitten kaverit, joita voi tavata mutta kotielämä on täysin persiistä. Mutta tuskinpa olen ainoa, jolla on samantyyppinen tilanne. Sen olen päättänyt, että jos toiselle tapahtuu jotain niin en aio mitenkään auttaa koska miksi pitäisi, jos toinen ei välitä minusta yhtään eikä koskaan puhu mitään.

Vierailija
4/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos jäät työttömäksi tai aikanaan eläkkeelle? Mitä sitten jää?

Vierailija
5/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säädellä työaikaa. Presidentillä varmasti riittää työsarkaa...

Vierailija
6/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas viihdyn paremmin työpaikalla kuin kotona. Töissä on tietysti on rankkaakin kun on jatkuvia ylitöitä ja aina kamala kiire mutta siellä on muutamia kivoja tyyppejä, joiden kanssa voi parantaa tätä maailmaa. Kotiin kun tulee niin edessä on vain hiljaisuutta koska mies on semmoinen puhumaton mörrimöykky, jolle olen pelkkää ilmaa. Mies ei välitä minusta yhtään, ei ole kiinnostunut minun tekemisistä enkä minäkään saa olla kiinnostunut hänestä koska minunkin pitää olla hiljaa koska hän on turpa kiinni. Eli töissä on kivempaa ja onneksi on sitten kaverit, joita voi tavata mutta kotielämä on täysin persiistä. Mutta tuskinpa olen ainoa, jolla on samantyyppinen tilanne. Sen olen päättänyt, että jos toiselle tapahtuu jotain niin en aio mitenkään auttaa koska miksi pitäisi, jos toinen ei välitä minusta yhtään eikä koskaan puhu mitään.

Vierailija
7/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin eroan heti kun jään eläkkeelle, etsin sitten itselleni mukavan eläkeläispapan : ) Varmaan eroaisin myös siinä tapauksessa, jos jäisin työttömäksi. Puhumatonta miestä ei kestä erkkikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi