Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja kehiin, mistä johtuu? Petipuuhista...

Vierailija
24.03.2012 |

Pitkä liitto takana mieheni kanssa, ongelmia ja kriisejä on ollut, mutta niistä on selvitty. Paljon kuitenkin aihetta pariterapiaan, jonne olemmekin menossa syksystä. Rakkaus on pysynyt eikä kriiseissä ole esim. pettämisiä tai muita seksuaaliseen halukkuuteen vaikuttavia juttuja.

Nyt viimeisen vuoden ajan on kuitenkin alkanut olla sellaista, ettei seksi maistu. Tai siis päivällä tekee mieli, flirttaillaan toisillemme ja mies usein uhoaa mitä kaikkea tekeekään minulle illalla...mutta kun ilta tulee, mies istuu koneella ja tulee sitten makkariin seurakseni hengailemaan. Saatamme päätyä makoilemaan alasti toisissamme kiinni, mutta...no, siihen se jääkin. Mies ei tee aloitettakaan, minä en koe sen tekemistä mukavaksi myöskään. Mitään ei tapahdu ja jos kysyn mieheltä hellästi, mistä kiikastaa (hänellä siis seisoo jo), niin mies nolona myöntää ettei oikein teekään mieli. Tämän jälkeen menee usein nukkumaan.

Toisaalta on hyvä että on läheisyyttä, mutta minä olen saanut viime aikoina jo raivareita kun puutteessa eläminen raastaa ja saa itkemäänkin väsyneenä. Arki on raskasta molemmilla ja veikkaan että miehen kohdalla raskaat työpäivät ovat yksi syy haluttomuuteen, vapaa-aika on ns. kortilla hänellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan päätettävä näin, halut kasvaa harjoitellessa, kauhia klisee, mutta näin se menee ;)

Vierailija
2/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vaikka ukolta poskeen, taatusti onnistutte seksissä.

voi kuinka ihanalta oma mies sen jälkeen tuntuu kun on pitkästä aikaa rakastellut!

itse melkein itkin onnesta meidän uuden "ekan kerran" jälkeen! suosittelen!

teillä on hyvä tilanne muuten, ei muuta kuin niskasta kiinni ja hommiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaineet, taloudelliset murheet, kolhut itsetunnolle, unen puute, heikko yleiskunto, häpeä omasta kropasta, säröt luottamuksessa jne. Syitä on vaikka minkälaisia, yleensä monta yhtä aikaa. On totta, että alkuun pääsemien voi vaatia tietoisen päätöksen, mutta se ei pitkään riitä, vaan pitäisi myös ratkoa taustalla olevat ongelmat.

Toisaalta työikäisellä perheellisellä ihmisellä on tärkeämpääkin ajateltavaa. Eläkkeellä ehtii huvitella.

Vierailija
4/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat jo raivareitakin, niin ota nyt ihmeessä se aloite.. se suikkari oli jo hyvä ehdotus! Hyvä että se läheisyyspuoli on kuitenkin olemassa, ei toivo oo karannu vielä :P

Kun tulee pitkiä taukoja seksiin niin se vaivaannuttaa vähän ja jännittää.. härkää sarvista vaan.

Vierailija
5/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoo.

Vierailija
6/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää aikaa. Menette vaikka pariksi päiväksi Tallinnaan. Kun mies alkaa uhota ja flirttailette, siirrytte hotelliin ja rakastelette vaikka suihkussa.

Toinen keino on kävellä yhdessä 20 kilometriä ja jutella. Sitten menette kylpyyn tai suihkuun peseytymään ja rentoutumaan. Tämän jälkeen seksi sängyssä yleensä maittaa.

Vierailija
7/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on varmin tapa tappaa koko hjomma.

Teillä on asiat loistavasti, jos on läheisyyttä alasti, opetelkaa tyydyttämään toisenne siinä, ilman yhdyntää, ilman mitään paineita.

Koskettelemalla, käsin, suulla, ja aina ei tarvitse tulla. Uni on nautinto sekin. Nauttikaa.

Elämäöstä.

Tero