Olen valehteleva kusipää. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (21)
valehtelet, mistä asioista valehtelet, miksi valehtelet ja saatko siitä jotain nautintoa ? Vastaa rehellisesti ;D
Kaikille tuntemilleni/tapaamilleni ihmisille, itselleni myös. Valehtelen lähes kaikista asioista. En tiedä oikein miksi, se on kai jäänyt tavaksi. Välillä siitä myös hyötyy. Saan nautintoakin :)
Todella pääse lähelleni.
Pidän kaikkia varmuuden vuoksi ns. henkisen käsivarren mitan päässä. :)
Oliko sulla liian tiukka kuri tai liian vapaa kasvatus?
On ollut varmaan ainakin se, kuinka kovasti olen uskotellut miehelleni että olen nyt täysin uskollinen hänelle.
Samaan aikaan mulla on kuitenkin 5 seksikumppania joita tapaan säännöllisesti :)
Olen myös erakko ja epäsosiaalinen
Saa yleensä kai jostain nappulasta päälle.
Omani ainakin :)
Kannattaa tarkistaa että johto on seinässä ja sulakkeet kunnossa jos ei toimi.
Todella pääse lähelleni. Pidän kaikkia varmuuden vuoksi ns. henkisen käsivarren mitan päässä. :)
Oliko sulla liian tiukka kuri tai liian vapaa kasvatus?
Mulla oli täysin vapaa kasvatus ja sain kaikessa periksi kun tarpeeksi kiukuttelin.
Kumpikaan vanhemmistani ei ole ns. normaali, mutta en osaa sanoa onko persoonallisuushäiriöitä.
22-vuotias nainen ja elämässäni on ollut paljon ikäviä asioita. Olen mm. ollut kiusattuna koko peruskoulun ajan ja exäni yritti tappaa minut.
Tätä ei tietenkään ole pakko uskoa :)
Oletko onnellinen? Saatko valehtelusta nautintoa tai tuleeko sinulle tunne, että ihmiset ovat tyhmiä, kun uskovat sinua? Ja mistä muuten voimme tietää, että vastaat rehellisti, jos kerta olet valehteleva? Senkin mokoma paradoksi :D
Oletko onnellinen? Saatko valehtelusta nautintoa tai tuleeko sinulle tunne, että ihmiset ovat tyhmiä, kun uskovat sinua? Ja mistä muuten voimme tietää, että vastaat rehellisti, jos kerta olet valehteleva? Senkin mokoma paradoksi :D
Osaanko oikeasti rakastaa. Uskon että rakastan ainakin lastani, mutta voi olla että olen vain huijannut itselleni niin.
Saan usein nautintoa valehtelusta. Monesti ihmettelen myös, kuinka helppo muita on huijata ja kuinka helposti mustan voi puhua valkoiseksi vaikka olisikin jäänyt kiinni jostain.
Enkä välttämättä vastaa näihin kysymyksiinkään ihan rehellisesti.. Tai ehkä vastaan :)
Valehtelisitko mulle vastaukseksi?
Valehtelisitko mulle vastaukseksi?
Siitä mitä kysyisit..
Jos keksisin kysymykseesi vastauksen, joka ei olisi totta mutta mielenkiintoisempi kuin totuus, sitten varmaan valehtelisin :)
mutta et sitten ollutkaan. Ellet sitten valehdellut sukupuoltasi ym.
mutta et sitten ollutkaan. Ellet sitten valehdellut sukupuoltasi ym.
Että olenkin :)
Oletko varma ettei miehesi ole valehdellut sukupuoltaan?
Olet kuitenkin sen verran tyhmä että luulet ettei kukaan tajua sitä. Sori, mutta kyllä me ollaan se huomattu. selkäsi takana puhutaan paljon pahaa susta, et ole niin pidetty kuin luulet.
Sulle on kiva nauraa porukassa kun kerrotaan juttuja siitä mitä älytöntä olet taas valehdellut. Saat nautintoa siitä että muut uskovat sinua... HAH! me saadaan anutintoa siitä että kuvittelet näin.
Sä naurat kaikille sun mielestä tyhmille etkä tajua että sä olet se suurin naurunaihe :D
Olet kuitenkin sen verran tyhmä että luulet ettei kukaan tajua sitä. Sori, mutta kyllä me ollaan se huomattu. selkäsi takana puhutaan paljon pahaa susta, et ole niin pidetty kuin luulet.
Sulle on kiva nauraa porukassa kun kerrotaan juttuja siitä mitä älytöntä olet taas valehdellut. Saat nautintoa siitä että muut uskovat sinua... HAH! me saadaan anutintoa siitä että kuvittelet näin.
Sä naurat kaikille sun mielestä tyhmille etkä tajua että sä olet se suurin naurunaihe :D
Sekin on tietysti mahdollista..
Sen takia en pidäkään mitään täysin varmana.
En ole myöskään kiinnostunut siitä, mitä minusta puhutaan selkäni takana. Pidän itsestäni joka tapauksessa :)
sinunlaistesi elämä on mielestäsi varmaan rikasta mutta läheisillesi ja tuttaville raskasta, tiesitkö?
valehtelet, mistä asioista valehtelet, miksi valehtelet ja saatko siitä jotain nautintoa ? Vastaa rehellisesti ;D