Kasvaako kellään muulla rinnoissa tummia karvoja? Taitaa olla jokin hormonihäiriö
Yksittäisiä ovat,ei nyt sentään mitään pehkoa kasva :D Mutta nyppiä täytyy ja sekös sattuu...yäk
Kommentit (19)
kuuluu samaan sarjaan, kuin että miehissäkin voi olla tiettyjä feminiinisiä piirteitä. Rinnoissa kasvavat karvat eivät ole merkki mistään. Naisilla on aina ollut karvoja ympäri kehoa, runsaastikin, nykyaikana niitä vaan ajellaan pois tosi innokkaasti.
Ylähuulissa tummia "viiksikarvoja", käsivarsien ja säärten karvat ovat myös tummat, alaselässä, sisäreisissä... (missähän ei?)
T. karvainen nainen,
jolle jo kouluaikaan lääkäri sanoi että "voooooi kuule, kun näkisit vaikkapa italialaisia naisia, niin et olis moksiskaan!"
joo, ja verikokeet on otettu, hormoniarvot ovat normaalit, oon nyt vaan saanut tällaiset perintötekijät
En raaski nyppiä pois, toisaalta pelkään että kun sen yhden nypin, alkaa uusia kasvamaan. Onko mahdollista?
Nännikarvoja muutama, onneksi on helppo nyppiä pinseteillä pois. Muutenkin olen karvainen, onneksi vaalea... Nännikarvat on kyllä tummempaa lajia.
Sen kun nyppäsee pois niin jonkin ajan kuluttua kasvaa uusi samalle paikalle. :D
nännikarvoja, pari viiksikarvaa, säärikarvoja, reisikarvoja, varpaassa karvoja,
nypin vain nuo pari viiksikarvaa, ja bikinialueet seivaan, muiden annan (nännikarvat) rehottaa, muuten pahenee vain tilanne
Aluksi ne olivat ehkä sentin pituisia. Nypin ne aina pois. Sittemmin ne ovat alkaneet kasvaa 3-senttisiksi ja ovat oikein tummia enkä jaksa enää nyppiä. Kasvakoot.
minulla on niitä varmaan yli kymmenen. Tummia ovat ja jotkut niin hentoisia, että jos yrittää nyppiä ne katkee. Ja nuo rintakarvat kasvavat tosi nopeaa.
Nännikarvaa, varpaanpäällyskarvaa, ylähuulikarvaa... Tummahiuksinen kun olen, niin poistelen. Luonnostaan karvaton ihminen se häiriötila on.
On joo nännien ympärillä sellaisia suht huomaamattomia mustia karvoja muutama. Nypin aina pois.
Viiksikarvoja mulla ei kasva, mutta leuan alle tulee aina sellaisia paksuja yksittäisiä karvoja. Ennen niitä tuli vain yksi, nyt niitä on jo useita... Niissäkin on nyppimistä.
Teininä sairastin anoreksiaa ja oli sellaista vaaleeta karvoitusta joka puolella. Nyt vanhempana 30kg painavampana karvoitus on tummaa ja haittaa enemmän.
Tiedän henkilön (nuori) joka on osittain masentunut liikakarvaisuudestaan. Olen yrittänyt sanoa että menisi ihotautilääkärille mutta en tiedä onko se oikea paikka?
Ja lisäksi kun on opiskelija ei ole varaa yksityiseenkään. Kiitos jos joku osaa auttaa.
jos kyseessä jostain hormonijutusta, niin ne hoituu lääkkeillä. Muuten kauneusklinikalle, mutta totta kai se maksaa.
Kyllä kannattaa käydä lääkärissä, niin voidaan ottaa verikokeet, onko normaalia vai pitäisikö hoitaa.
Yleislääkärillä, gynekologilla tai ihotautilääkärillä voi käydä.
Perintötekijöillä on suuri merkitys. Itse olen karvaista sukua, joten tämä on meille ihan normaalia...
Yksittäisiä ovat,ei nyt sentään mitään pehkoa kasva :D Mutta nyppiä täytyy ja sekös sattuu...yäk
Yhtenä oireena on liikakarvoitus.
mulla on pari, ennen olivat mustia ja pitkiä, mutta kun olen jo vuosia aina nyppässyt ne pois niin ovat nykyään vain pikkuisia haivenia joita ei enää edes huomaa.
Aloin raskausaikana hikoilemaan siitä, etenkin tissien välistä ja karvat ilmestyivät.
Hikoilen melkein ensimmäisenä rintojen välistä ja alta... ja pientä mustaa karvaa kasvaa.
Helppo ne on nyppiä pois. Olen muuten kauhean karvainen ja karvanpoisto on yhtä tuskaa.