Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kaipaan!!

Vierailija
23.03.2012 |

Isä huutaa lapselle jos lapsi kaataa maidon vahingossa. Haukkuu hulluksi ja on sitä mieltä että lapsi teki sen tahallaan. Odottaa anteeksipyyntöä.

Sitten kun isä itse kaataa kahvit pöydälle se on tietysti vahinko eikä ehkä hänen tekemänsä ollenkaan... tai sitten keksii syyttää jotakuta toista siitä. Ei ota vastuuta omista teoistaa, ei ole koskaan pyytänyt keneltäkään anteeksi.

Ja sama kaava muissakin jutuissa kuin maadon kaatamisessa. Mikä häntä vaivaa??!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muuta sanoa.

Vierailija
2/4 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin. Tämän perusteella vaikea muuta sanoa.

Hermostunut, masentunut, tyytymätön elämäänsä?

Minkä ikäiselle lapselle huutaa? Kuulostaa surullista :( Tärkeää olisi, että isä ymmärtäisi, kuinka kurjaa lapsesta tuollainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä, mutta sun täytyy saada loppumaan se! Mun jo edesmennyt isä oli aivan samanlainen ja mulla on vielä aikuisenakin ongelmia asian kanssa. Jos mulla sattuu jokin vahinko, esim. läikytän kahvia töissä, menen ihan lukkoon ja hätäännyn. Onneksi nyt iän karttuessa olen oppinut vähän hillitsemään niitä pelon tunteita mitkä tosiaan juontaa juurensa lapsuudesta, kun isä sai kauheat raivarit jos jotain kaatui tai meni rikki.

Vierailija
4/4 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monelta muulta tuntemaltani noin 50v. mieheltä. Tiedä sitten mistä johtuu. Vaikka itse kaataisi astiat niskaansa, niin jumalauta sehän on jonkun muun vika, alkaa hirveä huuto että kuka helvetti nämä on näin huonosti tänne laittanut jne. Haarukankin tiputtaminen tehdään aina komean kirosanakirjon säestämänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän