Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomit + pregnyl - APUA!

Vierailija
22.03.2012 |

neuvokaa nyt minua:

Lääkäri määräsi 2 tbl clomifenia alkukierrosta. Kävin tiistaina ultrassa ja toisella puolella oli 20 mm ja toisella 14 mm munasolu. Sanoi, että jos ennen torstaita ei ole ovulaatio tapahtunut niin pitää pistää pregnyl.

Eilen oli siis kp 12 ja ovulaatiotestissä näkyi testiviiva (tein kaksi eri testiä) vahvempana kuin kontrolliviiva. Ajattelin että JES ei tarvitse pistää..

Noh, testasin juuri töistä tullessani ja toinen ovulaatio testi näytti vieläkin vahvempaa testiviivaa kuin mitä kontrolliviiva on. Toinen oli kuitenkin alentunut vähän haaleammaksi kuin kontrolliviiva.

Nyt en siis tiedä mitä tehdä. ahdistaa tuo pistäminen! Auttakaa. Mitä tekisitte?

Oletteko pistäneet tuon piikin? sattuuko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit pökkimään vai tehäänkö teille ruisku? ei se pistos paha ole, meillä siitä tuloksena 3 vuotias poika :)

Vierailija
2/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta...

todella tarvitsen nyt tsemppiä.

Meneekö se piikki nopeasti läpi nahasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Itse pistäminen ei oikeasti satu yhtään. Pregnyl saattaa vähän kirvellä puolisen minuuttia piston jälkeen, mutta kuten sanottua, sitä kirvelyäkin alle minuutin.

Vai joko pistit?

Vierailija
4/5 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaan tähän vähän myöhässä.

pistin tosiaan sen pregnylin silloin torstaina, ja tosiaan se ei sattunut, mutta lääke vähän kirveli.. Ollut nyt arka pari päivää, mutta eipä haittaa.

Ongelmat senkun tuntuu jatkuvan.

Eikös pregnylin pitäisi irrottaa munasolu viimeistään 36h kuluttua? Tänä aamuna ovulaatio olisi siis viimeistään pitänyt tapahtua..

Lämmöt eivät ole nousseet ja ovulaatiotesti näyttää edelleen että ovulaatio olisi päällänsä.

Mulla oli oikealla puolella tiistaina 20mm ja vasemmalla 14mm. Eikös tämä tarkoita että on hyväkin mahdollisuus raskautua, tai jopa kaksoisraskaus?

toivon niin kovasti että ovulaatio olisi tapahtunut, jotta olisi normaali mahdollisuus raskautua.

-ap

Vierailija
5/5 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa miettinyt itse.

kaksi clomikiertoa takana ja ovulaatiotesti näyttää vain kokoajan plussaa... ??

Mitä tämä tarkoittaa? eikö ovulaatio sitttenkään ole onnistunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi