Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ TÄMÄ ON?

Vierailija
21.03.2012 |

Minulla olisi pitänyt alkaa menkat MUTTA vuodan vain ruskeaa tuhtua jo kolmatta päivää. Sunnuntaina illalla nukkumaan mennessä tunsin pistävää kipua kohdussa vasemmalla puolella ja aamulla alkoi ruskea vuoto. Se loppui/väheni kunnes tänään tunsin tuon samaisen kivun mutta kohdussa oikealla puolella ja tuhruvuoto lisääntyi. Nyt se näyttää taas vähentyneen, mutta alaselkää pakottaa koko ajan siten kuin olisi menkat käynnissä. Tein raskaustestin joka oli puhtaasti negatiivinen ja juuri äsken oksensin! Minulle tuli vain yhtä-äkkiä todella paha olo vaikka makailin sohvalla. Paha olo ei hellittänyt vieläkään... MITÄ TÄMÄ ON? Kaikki oireet viittaavat raskauteen ja silti testi oli negatiivinen ja mitä nuo kaksi vihlovaa kipupistettä ovat? Apua viisaammat kanssasisaret.

Sain muutama kuukausi sitten keskenmenon ja sen jälkeen kuukautiset ovat olleet kunnollista vuotoa, mitä tämä tuhru nyt oikein on?!?!?

=(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan samanlainen tilanne..

Vierailija
2/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen keskenmeno? Tai sitten ihan vain ne menkat, voihan nekin aiheuttaa pahoinvointia ja etenkin kipuilua vatsassa ja selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti ei välttämättä vielä noilla viikoilla näytä positiivista, vaikka olisit raskaana. Jos ei menkat ala kunnolla, tee parin päivän päästä uusi testi.

Vierailija
4/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä negatiivisia tuloksia ei pitäisi testeistä tulla, mutta tulee joskus silti.

Mitäpä osaisi neuvoa- odota sunnuntaihin ja testaa silloin uudelleen, jos kuukautiset eivät ole alkaneet.

Vierailija
5/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla neljä kertaa noi samat oireet elämässäni. kolme kertaa olin raskaana ja yhden kerran raskaana, mutta oli mennyt kesken. Se keskenmeno erosi niin, että oli kovat alaselkä kivut. Muissa ei niinkään.

Vierailija
6/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai kyse olla mistä vain, sillä ei sitä tulehdustakaan voi poissulkea kokonaan. Äärimmäisen rasittavaa potea kun ei tiedä mistä tässä kyse =( Onko jollain ollut vastaava tilanne ja jälkeen päin selvinnyt mistä on kyse? Normaalit menkat nämä eivät ole. Siitä olen varma, vaikka nyt olisi juuri niiden aika.

Ei tätä naisen kroppaa vain voi ymmärtää. AP.

Vierailija
7/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kohdun ulkoinen raskaus oireilee? Voiko se aiheuttaa tämän tuhruvuodon? Ja miksi se tavallaan alkoi uudelleen kun näytti että oli jo ohi? Ja tämä siis sen toisen vihlovan kivun jälkeen?

AP.

Vierailija
8/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kohdun ulkoinen raskaus oireilee? Voiko se aiheuttaa tämän tuhruvuodon? Ja miksi se tavallaan alkoi uudelleen kun näytti että oli jo ohi? Ja tämä siis sen toisen vihlovan kivun jälkeen?

AP.

Meinasin kans ehdottaa,mutta kipupisteitä olisi siinä tapauksessa vain yksi...

Kipu ja vuoto voi olla välillä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi