Näillä keinoin olen saanut ihoni hyvään kuntoon
mulla on kuiva, herkkä iho. Ennen kasvoissa oli näppyjä, erityisesti leuassa. Ennen menkkoja näpyt oikein helotti leuassa ja oli kipeitä.
Kaikenlaisia puhdistusaineita- ja rasvoja kokeilin. Ei apua.
Nyt sitten joitain kuukausia sitten luin täältä vinkin, jonka mukaan ihoa ei rasvatakaan eikä puhdisteta aineilla ja kyllä, minulla iho parani ihan muutamassa viikossa ja ollut nyt sileä ja hyväkuntoinen useamman kuukauden
Eli aamulla käyn suihkussa, pesen kasvot pelkällä vedellä, suihkun jälkeen laitan kasvoille perusrasvaa (erisan, novalan, tummeli tms.)
Illalla pyyhin kasvot vauvan kosteuspyyhkeillä (parhaimmat löytyy muuten lidlistä!) enkä laita iholle ollenkaan mitään rasvaa. Näin yksinkertaisella ja halvalla tavalla saanut hyvän ihon!
Kerran kuussa pesen kasvot puhd.aineella, jonka jälkeen kuorin kasvojen ihon ja laitan rasvaa. Samoiten saunan jälkeen laitan aina rasvaa.
Kommentit (18)
että vastoin kaikkia ohjeita ihon saa kuntoon, kun sitä kuorii päivittäin. Mulla on herkkä, ohut mutta näppyläinen iho.
OStin tujakan kuorintavoiteen, ja aamuin illoin olen nyt kuorinut kasvojen ihon. Kolmen kuukauden jälkeen iho on selvästi parempi, kirkas ja näppyjä noisee harvoin ja ne ovat melko pieniä. Jos yksikin päivä jää väliin, tilanne huononee heti.
Parhaimmatkaan vinkit eivät ota toimiakseen, jos ruokavalio on epätasapainoinen. Esimerkiksi paljon rasvaa tai paljon sokereita. Veden juonti auttaa myös paljon!
Rosazol nimistä antibioottivoidetta, joka hävitti kolmessa viikossa kokonaan nuo leuan-nenän alueen finnit joista olin viisitoista vuotta kärsinyt. Eivät tulleet takaisin - kuurista nyt vuosi. Aikaisemmin söin vaivaan esimerkiksi kolme kuukautta tetrasykliiniä ja finnit tulivat takaisin parissa kuukaudessa.
Vaihdoin myös kaikenlaiset rasvat parabeenittomiin Vichyn tuotteisiin.
ihoni kuntoon ihotautilekurin avulla. Ja syödä saa mitä tahansa ja hoitaa kuinka huonosti vaan, mutta oleellista aknen hoidossa on lääkitys.
Rosazol nimistä antibioottivoidetta, joka hävitti kolmessa viikossa kokonaan nuo leuan-nenän alueen finnit joista olin viisitoista vuotta kärsinyt. Eivät tulleet takaisin - kuurista nyt vuosi. Aikaisemmin söin vaivaan esimerkiksi kolme kuukautta tetrasykliiniä ja finnit tulivat takaisin parissa kuukaudessa.
Vaihdoin myös kaikenlaiset rasvat parabeenittomiin Vichyn tuotteisiin.
Amen,tämä on oikeasti toimiva keino finnien hävittämiseen.
En nyt jaksa alkaa marmattamaan ruokavaliosta ja siitä kuinka vähäinen merkitys sillä oikeasti on geenien säätelemässä ihotyypissä.
ruokavalio suht.normaali. Mulla oli 13-vuotiaasta noita näppyjä leuan alueella, mutta nyt ollut pois. Ja tuo kun ei laita yöksi rasvaa on auttanut, iho kun käyttää omat rasvansa
ap
en rasvaa koskaan, paitsi kesällä laitan nenänpäähän aurinkorasvaa. en pese, en puunaa. suihkussa käydessä kasvot tietty kastuu ja uimahallissa. ripsiväriä käytän ja pesen sen pois suihkussa eli ripsivärikin saattaa olla silmissä 3 päivää putkeen..
Parhaimmatkaan vinkit eivät ota toimiakseen, jos ruokavalio on epätasapainoinen. Esimerkiksi paljon rasvaa tai paljon sokereita. Veden juonti auttaa myös paljon!
mä elän suklaalla ja iho on aina ollut loistava.
Parikymppisenä lopetin aineilla pesemisen, ja se auttoi selväsi, silti näppylöitä tuli edelleen säännöllisesti, ja erityisesti ennen menkkoja. Syksyllä aloitin Forever Aloe Nectarin käytön, eikä ihoni ole ollut näin hyvässä kunnossa sen jälkeen kun murrosikä alkoi!
OStin tujakan kuorintavoiteen,i.
mikä voide?
OStin tujakan kuorintavoiteen,i.
mikä voide?
On kotimainen ja hyvistä aineista tehty, huokea.
http://www.vertaa.fi/muut_luontaistuotteet/mehilaistuotteet_mellis_oy/s…
ai iltaisin pelkällä vedellä? mulla huono iho kans ja hieman sain apua siitä, kun lakkasin aamulla pesemästä. Iltaisin pesen, puhdistan kasvovedellä ja rasvaan. Aamuisin kasvovesi ja rasva. Silti näppyjä tulee, leuan alue pahin.
että vastoin kaikkia ohjeita ihon saa kuntoon, kun sitä kuorii päivittäin. Mulla on herkkä, ohut mutta näppyläinen iho. OStin tujakan kuorintavoiteen, ja aamuin illoin olen nyt kuorinut kasvojen ihon. Kolmen kuukauden jälkeen iho on selvästi parempi, kirkas ja näppyjä noisee harvoin ja ne ovat melko pieniä. Jos yksikin päivä jää väliin, tilanne huononee heti.
ai iltaisin pelkällä vedellä? mulla huono iho kans ja hieman sain apua siitä, kun lakkasin aamulla pesemästä. Iltaisin pesen, puhdistan kasvovedellä ja rasvaan. Aamuisin kasvovesi ja rasva. Silti näppyjä tulee, leuan alue pahin.
EIKÄ mitään ihovoiteita sen päälle. Viikon verran ihoa kiristi mulla, mutta sitten helpotti
ap
Sub iho on varmaan kuollut. =)
Rasvata saa kyllä sekä aamuin että illoin, mutta iho on kerrankin yhtä puhdas ja heleä kuin teininä. Mun iho-ongelmat alkoi vasta n. 25. ikävuoden jälkeen.
ihotautilääkäriltä löytyy hoidot. Turha kärsiä!
Hiilisaippua on kanssa kova. Vaikkakin sitä käytän vain tosi pahassa tilanteessa, oma slogan ihonhoidossa on vähemmän on enemmän. Ja luonnollisia tuotteita, ei mitään muovinpalasista tehtyä kuorintavoiteita tai yli kuivattavia kemikaaleja. Kirjoittelin omasta pikaparannusohjelmasta muuten tänne: http://rawbodyandhair.com/iho-kuntoon/iho-kuntoon-nopeasti
on kamalan huonokuntoinen iho silti.