Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmänympärysvoiteista, Miksi pitäisi käyttää, eikö

Vierailija
21.03.2012 |

tavallinen ihorasva/´kosteusvoide riitä myös silmien ympäristöön? Vaikka vähän rasvapitoisempi apteekin edullinen voide? Mikä noissa kalliimmissa voiteissa on pointtina?

Olen 37v, en ole koskaan käyttänyt, nyt mietin pitäisikö joku voide ostaa erikseen silmille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin kuiva ja herkkä iho, myös silmien ympärillä siksi tarvitsen voiteita. Silmänympärysiho turpoaa helposti huonolla voiteella. Hinnasta ei ole kysymys, esim. loreal on parempaa kuin Clinique jonka voide turvotti silmäni pahasti.

Vierailija
2/7 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 enkä käytä, koska silmänympärykseni ovat siistit eivätkä koskaan turvonneet tai huonokuntoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on silmänympärysvoide jossa on aurinosuojakerroin 15. Se on varsin hyvä kun mulla ei silmänympärykset kestä muutoin aurinkorasvoja.

Vierailija
4/7 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ihan ylä- eikä alaluomille saa laittaa vaan kauemmas silmistä.

Vierailija
5/7 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vert. silmän ympärillä ja poskessa, eron tuntee kun hipaisee vaikka sormella ja vertaa. Siksi eri rasvat noille.

Lisäksi silmänympärysvoiteissa on enemmän ominaisuuksia: voi valita sellaisen mikä laskee turvotusta, peittää tummia silmänalusia jne. jos em. tarvitsee eikä ihan "tavallinen" silmänympärysvoide riitä.

Vierailija
6/7 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkosuojakerroin voisi kyllä olla hyvä silmien ympärille. Mulla on myös tummat silmänaluset.

Bepanthenin rasvaista olen joskus erehtynyt laittamaan silmien ympärille. Seuraavana aamuna olivat luomet kivan turvonneet.

Taukki kun olen en ymmärrä eikö paksu ja rasvainen voide olisi vaan hyväksi ohuelle silmänympärysiholle...

ap

Vierailija
7/7 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualle tarkoitetut voiteet voi olla liian tujuja, eli siitä ei imeydykään kosteus yhtä hyvin, turvottaa ja saa ihohuokoset tukkoon. Ei kaikki silmänympärysvoiteet ole kalliita, löytyy niitä edullisiakin, jos siis haluaa vain kosteuttavan voiteen eikä silottavia tai kiinteyttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän