" Ei ulkonäkö mitään merkkaa, vaan luonne"
Juupajuu :D
Oon laihduttanu nyt 15kg ja nyt pörrää miehiä ympärillä, viheltelee kaupungilla sun muuta...silloin kun oli pyöreämpi niin ei mitään huomioita...
Kommentit (14)
Hö, mä oon aina ollut laiha, joten missä ne pörrääjät piileksivät?
Mulla kans kävi tollain...:) Pulleana en kelvannut, nyt paino tippunut ja tuntuu, että nyt taas kelpaan...
ja ikinä en ole ollut mikään anorektisen laiha....
JA oikeesti kyllä se luonne on tärkein! Ei ketään kiinnosta olla jonkun kusipään kanssa vaan siks kun tämä näyttää niin hyvältä.
JA jos se ulkonäkö olis niin tärkeä niin miksi sitten ihmetellään "miksi tuo on tuon näköisen ihmisen kanssa"?
Mulla kans kävi tollain...:) Pulleana en kelvannut, nyt paino tippunut ja tuntuu, että nyt taas kelpaan...
Kyllä ne kilot vaan merkkaa! Toisaalta olen itsekin paljon tyytyväisempi näissä kiloissa joten kai sekin näkyy. En tosiaan halua enää niitä liikakiloja takaisin.
Mutta se on kyllä hämmentävää miten paljon sitä saa entiseen verrattuna miehiltä huomiota!?
Olen ollut hoikka nuorempana ja silloin oli vientiä melko tavalla. Kun aloin lihomaan, miehet muuttuivat ihan vihamielisiksi minua kohtaan (mm. uhattiin hakata kun olin "niin oksettava läski") ja lopulta lakkasivat huomioimasta minua kokonaan. Useamman kuukauden ajan olin järkyttynyt mutta sitten nostin pääni pystyyn ja aloin laihduttamaan.
Ja nyt kun tiedän miten pinnallisia kusipäitä megaosa miehistä on, käyttäydyn itsekin kuin kusipää heitä kohtaan ;).
Laihduin 13 kiloa ja olen huomannut ihan saman. Ihan jo siinä, että työpaikan kahvitauolla minulle jutellaan enemmän.
Mitenhän paljon sitten sellaiset oikeasti nätit, nuoret ja hoikat saavat esim. baarissa (ällöjä) lähestymisyrityksiä osakseen, kun tällainen ihan tavallinenkin saa jonkin verran? Jos määrä kasvaa suhteessa painon vähyyteen, niin no thanks... ;)
Sen seksikkäämpää naista ei olekaan, kuin nainen, joka tietää olevansa kaunis ja haluttava.
Mun mielestä esim rannalla parhaalta näyttää juuri ne naiset, jotka ovat naisellisen suoraselkäisesti juuri sitä mitä ovat, eivätkä häpeile itseään.
Nauti olostasi!
ja aina ollutkin mutta ei ole pörrääjiä koskaan näkynyt ympärillä. Taidan sitten vaan olla naamasta liian ruma.
Mä uskon, että enemmän on kyse siitä, että pidät nyt itse itseäsi viehättävänä. Sen seksikkäämpää naista ei olekaan, kuin nainen, joka tietää olevansa kaunis ja haluttava.
Mun mielestä esim rannalla parhaalta näyttää juuri ne naiset, jotka ovat naisellisen suoraselkäisesti juuri sitä mitä ovat, eivätkä häpeile itseään.
Nauti olostasi!
Lihavana piilottelee itseään, voi muutenkin huonosti, kyhjöttää nurkassa jne.
Laihana on iloisena tekemässä kaikkea ja kantaa itsensä tyytyväisenä. Kumpaa itse lähestyisit??
En tarkoita lihavalihavaa, vaan sellaista 65-80 kg painoista (jos oletetaan, että pituutta noin 170 cm). Mua ei sytytä kylmän talven oravat, joilla luut paistaa.
Uskon, että lähestyisin siis normaalin kokoista naista, joka nauttii elämästään myös syöden. Tällaista naista pidetään nykyään XL-kokoisena, mikä on naurettavaa. Vielä 90-luvun alussa tällainen oli normaalipaino naiselle.
Mä uskon, että enemmän on kyse siitä, että pidät nyt itse itseäsi viehättävänä. Sen seksikkäämpää naista ei olekaan, kuin nainen, joka tietää olevansa kaunis ja haluttava.
Nauti olostasi!
Lihavana piilottelee itseään, voi muutenkin huonosti, kyhjöttää nurkassa jne.
Laihana on iloisena tekemässä kaikkea ja kantaa itsensä tyytyväisenä. Kumpaa itse lähestyisit??
ovat mielestäni kaksi eri asiaa. Laihakin voi olla ruma, mietipä jotain luikkua luisuhartiaista jolla on rasvainen liimatukka ja huonot hampaat ja vertaa sitä rehevämpään itsestään huoltapitävään muodokkaaseen naiseen! Kaikki on suhteellista...
Olen siis mies, mutten ole kuullut yhdenkään miehen väittävän, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä.
Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei iskuyritysten määrä vastaa suhteen toimivuutta. Eli eihän siellä baarissa/ kaupungilla kukaan luonnetta nää - pelkän ulkonäön ja sen perusteella toimimtaan. Jos mitään muuta ei ole, niin juttu voi kuivua kokoon jo 15 minuutissa.
"rehevä". Laihana en ole pitkään aikaan itseäni pitänyt, mutta hoikkana kylläkin, mittani 175 cm / 70 kg.
Juuri hyvän kokoinen!