Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa huutonetin kanssa.

Vierailija
21.03.2012 |

En oo ikinä ostanut sieltä mitään, ja nyt kun ostan ja saan tuotteen, eli voitan huudon ja laitan rahat myyjän tilille niin laitanko sen rahan jota tarjosin ja vielä ne postikulut jotka myyjä ilmoituksessaan ilmoittanut? Mistä mö tiedän pyytääkö postikuluja esim liikaa tai paljon niihin oikeesti menee. Ja mistä mä tiedän lähettääkö mulle edes mitään vai ottaako rahat vaan? Ainaha sanotaan ettei netissä pidä lähettää rahaa kelläkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sitoutunut maksamaan huutohinnan ja myyjän ilmoittamat toimituskulut (jos kohteessa ei ole noutomahdollisuutta).

Myyjä saa määrittää toimituskulut itse, jos ne tuntuvat sinusta korkeilta, älä huuda ko kohdetta.

Katso myyjän aikaisempia palautteita. Jos ne on vain positiivisia, ja niitä on edes kymmenen-viisitoista, voit huutaa minusta huoletta. Mitään arvokasta en kuitenkaan huutaisi ilman nouto- ja käteisostomahdollisuutta.

Vierailija
2/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan tuotteen, jos se sijaitsee lähellä ja voin noutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ostanut sieltä mitään, ja nyt kun ostan ja saan tuotteen, eli voitan huudon ja laitan rahat myyjän tilille niin laitanko sen rahan jota tarjosin ja vielä ne postikulut jotka myyjä ilmoituksessaan ilmoittanut? Mistä mö tiedän pyytääkö postikuluja esim liikaa tai paljon niihin oikeesti menee. Ja mistä mä tiedän lähettääkö mulle edes mitään vai ottaako rahat vaan? Ainaha sanotaan ettei netissä pidä lähettää rahaa kelläkään.

Eihän sitä koskaan tiedäkään. Arpapeliä ja toiseen luottamista.

Postikulut tulevat huutohinnan päälle.

Sekin on eri asia pyytääkö "postikuluja" vai "toimituskuluja". Minun toimituskuluni ainakin ovat reilusti enemmän kuin postikulut; pakkaamisen vaiva, käytetty aika, kuljetus postiin, jne. Siinä kun huudat, niin hyväksyt ne toimituskulut. Et sinä niistä voi enää naputtaa.

Vierailija
4/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa toimitaan niin, että ostaja laittaa rahat ensin tilille, kun ne näkyvät myyjällä, myyjä lähettää tuotteen.

Sinun päänvaivasi ei ole postikulujen oikeellisuus. Myyjä on ne ilmoittanut (oli ne sitten todelliset tai ei) ja huutamalla kohteen sitoudut samalla jo ilmotettuihin postituskuluihin. Eli maksat kohteen hinnan ja pyydetyt postituskulut päälle. Huomioithan, että myyjän pyytämät postituskulut eivät tarvitse olla yhtäkuin postimerkin hinta.

Sähän et voi tietää, saatko koskaan maksamaasi tavaraa, siksi kannattaa katsoa myyjän palautteet ennen huutoa. Jos ei ole negatiivisia, lienee myyjä ihan luotettava.

Vierailija
5/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi