Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n KYSEENALAINEN fakta no. 201: Lapsia ei saa viedä kauppaan illalla

Vierailija
21.03.2012 |

Siinä se tulikin jo.

Jälleen höyrypäät, elämääkokemattomat yhden totuuden oivaltajat ovat kertoneet faktoja:

Lapsia ei saa viedä iltaisin kauppaan vaan niiden kanssa pitää olla kotona rauhottumassa yötä vasten.

HUOM! perheitä on vain yhdenlaisia, lapsia on vain yhdenlaisia, kaiki lapset elävät samalaisella rytmillä.

Ellei tähän muottiin istu, lapset kärsivät.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivartelua ja ironiaa niitä kohtaan, jotka heittävät kyseenalaisia totuuksia.

Käsittääkseni vastaukset olivat samaa luokkaa.

AP

Vierailija
2/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on sit paree jättää lapsukaiset tekemättä. olen näet rytmiltäni iltavirkku ja tehokkain, virkein ja toiminnallisin olen iltaisin n. klo 19 eteenpäin. Kaamea ajatuskin, että lasten kanssa tulisi linnoittautua kotiin neljän seinän sisälle ~klo 18 lähtien. Hyvä että just töistä ehtis kaupan kautta kotiin siksi. Ehkä hitusen turhan ankea elämänkuva mun makuuni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on sit paree jättää lapsukaiset tekemättä. olen näet rytmiltäni iltavirkku ja tehokkain, virkein ja toiminnallisin olen iltaisin n. klo 19 eteenpäin. Kaamea ajatuskin, että lasten kanssa tulisi linnoittautua kotiin neljän seinän sisälle ~klo 18 lähtien. Hyvä että just töistä ehtis kaupan kautta kotiin siksi. Ehkä hitusen turhan ankea elämänkuva mun makuuni. :)

Pahimmassa tapauksessa lapsesi olisi myös iltavirkku ja sitähän me emme toki halua, emmehän?

Iltaan ajoittuva energisyyden puuska on tuomittavaa ja paheksuntaa herättävää.

Katastrofin ainekset ovat jo näkyvillä vuorotyötä tekevien perheissä.

(Ei pysty enää kirjoittaan kun naurattaa vedet silmissä joidenkin ahdasmielisyys)

Vierailija
4/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista yökukkujista nyt heti, etteivät he vaan ala lapsia tekemään tai jos ovat jo raskaana, ymmärtävät heti antaa lapsensa adoptoitaviksi niille, jotka heräävät viideltä ja menevät puoli seiska nukkumaan.

Vierailija
5/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teidän lasten kärsimisistä, mutta mä käyn kaupassa 20 aikaan just siksi, ettei tarvitsi teidän huutavia ja juoksevia pentuja väistellä. Vaan sielläpä sitä juostaan vaan..

Vierailija
6/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pykälää mä nyt rikon kun kukkelehdin viel valveilla? Pitäskö mun nyt valvoo koko yö ja herätellä noi pikkuset parin kolmen tunnin päästä? Vai mitä mä teen????

Vierailija
7/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on tiedetty jo kauan sitten et tääl on pääsääntösesti nuoria joilla on vain yksi totuus ja se tulee niitten omasta suusta. ei kyetä minkäänlaiseen empatiaan tai asettuun muiden asemaan. Säälittäviä tyyppejä vähintään 90% kirjottelijoista.

Vierailija
8/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni melkoisen joustavana, niin täällä on tullut vastaan sellaisia aloituksia/keskusteluja, että mä joudun todella koettelemaan ymmmärrykseni rajoja. Ja tää, ettei klo 18 jälkeen tehdä lasten kanssa enää mitään, on yksi niistä.

Meillä tullaan päiväkodista klo 16, ollaan valmistettu päivällinen ja syöty se klo 17-17.15 mennessä ja vasta sitten alkaa perheen yhteinen aika; ulkoilut, kaupassa käynnit, mitä milloinkin on suunnitteilla tai vaikka jokaisen omat leikit. Harrastus osuu toisella yhdelle illalle klo 17.30 ja toisella klo 18.15, molemmat kestää 45 min.

Meillä syödään iltapala yleensä 19.30-20, sen jälkeen pesut ja iltasadut. 20.30 ollaan nukkumassa ja jos on jotain erikoista, vaikka kummitytön synttärit, niin sitten ei haittaa, vaikka nukkumassa oltaisiin vasta klo 20.45 ja iltasatu jäisi väliin.

enkä tarkoita, että näin pitäisi olla kaikilla vaan näin on meillä. Mutta sitä en voi ymmärtää, että klo 18 jälkeen ei tehdä enää mitään. Livenä en ole tällaista perhettä koskaan nähnyt, mutta tuskin heillä onkaan mitään muuta elämää. Ja jos sopivasti tulevat töistä ja hoidosta vasta klo 17, niin ei tarvitse olla kuin tunti omien lastensa kanssa hereillä

Vierailija
9/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tällainen rytmi, kun lapsi lakkasi nukkumasta päiväunia.

Tosin lapsen kanssa ehtii myöhemmin töihin menevä vanhempi viettää aamulla n. 3 h ja illallakin yhteistä aikaa jää suunnilleen saman verran. Mutta toinen AV-totuushan oli, että "aamulla lapsen kanssa vietettyä aikaa ei lasketa".

Meillä on ollut myöhäisempää ja hyvin paljon myöhäisempääkin rytmiä, mutta tässä vaiheessa on nyt näin.

Livenä en ole tällaista perhettä koskaan nähnyt, mutta tuskin heillä onkaan mitään muuta elämää. Ja jos sopivasti tulevat töistä ja hoidosta vasta klo 17, niin ei tarvitse olla kuin tunti omien lastensa kanssa hereillä

Vierailija
10/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos näin ei ole niin se on ls-ilmon paikka!

Vierailija
11/19 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin pentujen kanssa kaupassa klo 20-21. Ja kakarat kiljuivat niin että koko marketti raikui.

Tottahan joku teki lastensuojeluilmoituksen?

Vierailija
12/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjottavaa kun oltiin muksujen kanssa raveissa ja kotona vasta kympiltä.

Kyttääjät huom! Annan vinkin, etenki hevosihmisillä näyttää olevan järkky tapa kohdella lapsia. Jos hevonen sattuu juokseen esim. viimesessä lähdössä nii kotona ollaan hyvässä lykyssä pitkälti vasta aamuyön puolella ja ainakin joskus kun ravitallilla olin töissä nii paljon ravi ihmisillä näki lapsia mukana. se on kun kaikilla ei oo sitä kuuluisaa verkkoa tai muuten hoitajaa useemmalle illalle viikossa.

Potentiaalista ls tapausta toi raviväki.

Vierailija
13/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN TOTTA TURISET! KELLO 17 JÄLKEEN EI SAA MENNÄ KAUPPAAN! JOS ON IHAN PAKKO JA JOKU ON KUOLEMAISILLAAN NÄLKÄÄN NIIN ÄITI JÄÄ KOTIIN RAUHOITTELEMAAN LAPSIA JA ISÄ HAKEE RUOKAA KAUPASTA.

KUNNON AV-MAMMA KYLLÄ HOITAA OSTOKSENSA KELLO 9-16 VÄLILLÄ.

JA MUISTAKAA ETTÄ KAUPASTA EI SAA OSTAA VAIN MUUTAMAA TUOTETTA SILLÄ MUUTEN SE TARKOITTAA, ETTÄ OLETTE KÖYHIÄ.

EI SAA MENNÄ OSTAMAAN VAIN PAKETTIA LAASTARIA JA LITRAA MAITOA.

OSTOSKÄRRYJEN TÄYTYY OLLA AINAKIN PUOLIKSI TÄYNNÄ. MUUTEN JOKU TEKEE LASTENSUOJELUILMOITUKSEN SILLÄ TEILLÄ EI OLE VARAA ELÄTTÄÄ LAPSIANNE.

Vierailija
14/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se tulikin jo.

Jälleen höyrypäät, elämääkokemattomat yhden totuuden oivaltajat ovat kertoneet faktoja:

Lapsia ei saa viedä iltaisin kauppaan vaan niiden kanssa pitää olla kotona rauhottumassa yötä vasten.

HUOM! perheitä on vain yhdenlaisia, lapsia on vain yhdenlaisia, kaiki lapset elävät samalaisella rytmillä.

Ellei tähän muottiin istu, lapset kärsivät.

Suurin osa nuista kirjoituksista on provoja. :D

Vierailija
15/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN TOTTA TURISET! KELLO 17 JÄLKEEN EI SAA MENNÄ KAUPPAAN! JOS ON IHAN PAKKO JA JOKU ON KUOLEMAISILLAAN NÄLKÄÄN NIIN ÄITI JÄÄ KOTIIN RAUHOITTELEMAAN LAPSIA JA ISÄ HAKEE RUOKAA KAUPASTA.

KUNNON AV-MAMMA KYLLÄ HOITAA OSTOKSENSA KELLO 9-16 VÄLILLÄ.

JA MUISTAKAA ETTÄ KAUPASTA EI SAA OSTAA VAIN MUUTAMAA TUOTETTA SILLÄ MUUTEN SE TARKOITTAA, ETTÄ OLETTE KÖYHIÄ.

EI SAA MENNÄ OSTAMAAN VAIN PAKETTIA LAASTARIA JA LITRAA MAITOA.

OSTOSKÄRRYJEN TÄYTYY OLLA AINAKIN PUOLIKSI TÄYNNÄ. MUUTEN JOKU TEKEE LASTENSUOJELUILMOITUKSEN SILLÄ TEILLÄ EI OLE VARAA ELÄTTÄÄ LAPSIANNE.

Ja jos ostat laastaria niin tekisin ls-ilmon susta, koska ihan selvästi sulla on tiedossa, että illalla veri lentää.

Hehehe.

Vierailija
16/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti säälittää, jos joku ottaa nämä kaikki kirjoituksesta vakavissaan. Täällähän on usein tosi räikeitä provoja. :)

Vierailija
17/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti säälittää, jos joku ottaa nämä kaikki kirjoituksesta vakavissaan. Täällähän on usein tosi räikeitä provoja. :)

myös niitä, jotka ovat täysin tosissaan näiden asioiden kanssa. Abortti on murha mutta teiniäitiys saatanasta, ls-ilmoitusta kehiin jos äiti ostaa kauapsta kaljaa lasten kanssa...

Vierailija
18/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös niitä, jotka ovat täysin tosissaan näiden asioiden kanssa. Abortti on murha mutta teiniäitiys saatanasta, ls-ilmoitusta kehiin jos äiti ostaa kauapsta kaljaa lasten kanssa...[/i

että esim. tuo jälkimmäinen EI ollut provo? ;)

Vierailija
19/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYN KERRAN VIIKOSSA OSTOKSILLA KELLO 14

OTAN SATA VIISIKYMMENTÄ EUROA MUKAAN

OSTAN KÄRRYN TÄYTEEN

PIILOTAN EINEKSET JA HERKUT VIHANNESTEN ALLE

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi