Miksi paskassani on pähkinää? Miksi mukulani on laiha/lihava
Serkun serkulla on suhde naimisissa olevaan, kotipizza on paskaa, olenko läski? Nalkutanko, jos en päästä miestä laivalle? Painan 40 kiloa, olenko läski? Painan 300 kiloa ja miehet haluavat minua. KAIKKI miehet palvovat isoja tissejä! Pienitissisillä naisilla on akateemiset miehet, duunarimiehillä on isotissinen nainen! Voi vittu, anoppi osti hirveän paskapytyn, joulu pilalla! Paras kaveri kouraisi miestäni palleista! Naapurin mukula lauloi frontside ollieta, tein heti ls-ilmoituksen! Koska tulee lapsilisät? Näin kaupassa: läskin, julkkiksen, paskakuskin. Mitä lasissa? Miten teen hyviä lihapullia? Otatteko viiniä jouluna? Mitä mieltä kropastani(kuva). Päiväkoti on saatanasta, kuin myös kotihoito lihavan mamman helmoissa. Työttömät on luusereita ja työssäkäyvät itsekkäitä paskoja. Karppaus on perseestä ja hiilareista lentää ripuli. Apua apua, nyt iski lintuinfluenssa. Kuka on se julkkis, jonka kuva oli iltalehdessä sumu naaman päällä? Satuhäät-pari oli juntti ja liikaa viinaa/ohjelmaa/vieraita/ruokaa/jotain. Mieheni on laiska paska/maailman ihanin. Suurperheen äidit on hulluja ja 1-lapsinen perhe on vajaa.
Tätä on Aihe vapaa!
Kommentit (6)
Tämä potilas on kyllä nyt karannut jostain suljetulta osastolta !
palstaillut! Ap:n aloitus just hyvä, ihan on av:n arkea tuossa aloituksesssa olevat jutut
palstaillut! Ap:n aloitus just hyvä, ihan on av:n arkea tuossa aloituksesssa olevat jutut
Itse aloittaja on joku rookie joka leikkii av-mammaa. Harvinaisen typerä aloitus. Ei tällä kukaan edes koskaan kysele, et olenko lihava. Täällähän kaikki on hoikkia ja satakiloisillekin menee s-koon vaatteet, et ihan hyvä.
Itse aloittaja on joku rookie joka leikkii av-mammaa. Harvinaisen typerä aloitus. Ei tällä kukaan edes koskaan kysele, et olenko lihava. Täällähän kaikki on hoikkia ja satakiloisillekin menee s-koon vaatteet, et ihan hyvä.
No totta puhuen, muistan vuosien varrelta kymmeniä kysymyksiä(typeriä) eli tyyliin, olenko lihava(kuva) ja mitä mieltä kropastani(kuva) ja oleko lihava, kun mitat 167/48 tai 175/52....
Kumpi tuli ja voitti.