Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokerirasitustesti rv 36

Vierailija
20.03.2012 |

Lääkäri suositteli uudestaan sokerirasitusta vaikka olen jo näillä viikoilla. Sikiön paino on normaali (painoarviossa olen käynyt) mutta sikiön leveys on yläkäyrällä. Viime viikolla pissa oli puhdas neuvolassa.

Onko joku muu passitettu viimeisillä viikoilla rasitukseen? Miksi? Oliko mitään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen? Muuta en oikein keksi.

Vierailija
2/4 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman ylipainoinen,minulle on tehty tuo rasitus jo siis rv 28 eikä silloin ollut mitään. En ole edes lihonnut tässä raskaudessa juuri mitään (8kg?) mutta näillä mennään kerran lääkäri suositteli. Neuvolantätikään ei keksinyt syytä.

Hassua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tutulla ei ollu ekassa testissä mitään, mut tod näk. puhkes sit kuitenki myöhemmin ja vauva oli jättiläinen. vaikka arviot näytti keskikokoista.

Vierailija
4/4 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syö terveellisesti.

Ite menin testiin myös viimesilläni, puhtaat paperit sain.

Ihan turhaa ajantuhluuta ja sokerilitkun lipittelyä se on. Jos on epäilyksiä nyt että vauva olisi kookas, niin saattaahan se kookas olla, mutta ei sille asialle mitään kauheasti noilla viikoilla enää tee. Kunhan nyt ei ihan irtokarkkiövereitä vetele jne.

Testistä tuli peräti sairas karkkihinku viikoksi. Helpommmalla olis päässyt jos olis vaan suoraan ottanut diabetes-ruokavalion käyttöön: täysjyvää, tuoreita kasviksia, ei liian jalostettuja viljatuotteita eikä herkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi