Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eskari ja kurikset :)

Vierailija
20.03.2012 |

Käyttääkö eskarilaisenne vielä kurahousuja? Mun mielestä ne olis varsin kätevät tuossa kohta alkavassa kuraloskakelissä (housut, ei haalarit), mutta poika oli itse jo kuriksia vastaan kun "ei kuulemma kavereillakaan oo..."

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä poika niitä käyttää..

Ja miten niin kalliita.. 20-25e löytyy kurahousut lähes kaupasta kuin kaupasta. Tiedän paljon asioita jotka kalliimpia ja silti ne on pakko hankkia. Mutta minulla nyt ei ole ollut tapana tinkiä lasten asioista. Itse voin kulkea (ja kuljenkin) vanhemmissa vaatteissa.

Ja jos käyttöä ei ole paljoa niin varmaan halpismallitkin kelpaavat, hinta noin 10 euroa.

Vierailija
2/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan siis kurahousuostoksille! Munkaan mielestä laadukkaat kurikset ei ole kalliita... Meillä on 2 poikaa käyttäny ja koskaan ei ole vielä saatu kuriksia rikkipuhki ja on voinut ne vielä kaupata kirpparilla hyvällä hinnalla eteenpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ei.

Vierailija
4/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vieläpä sellaiset haalarimalliset.

käyttää sekä eskarissa että kotipihalla jos on kurakeli. eikä edes valita asiasta. :)

Vierailija
5/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on jokunen eskarilainne ja kyllä kaikilla on kurikset jalassa ulkona. Sekä vapaa-ajalla että tarhassa.

Vierailija
6/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sitäpaitsi kalliita.

Vierailija
7/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä poika niitä käyttää..

Ja miten niin kalliita.. 20-25e löytyy kurahousut lähes kaupasta kuin kaupasta. Tiedän paljon asioita jotka kalliimpia ja silti ne on pakko hankkia. Mutta minulla nyt ei ole ollut tapana tinkiä lasten asioista. Itse voin kulkea (ja kuljenkin) vanhemmissa vaatteissa.

Vierailija
8/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän eskarissa 23 lasta ja kaikki käyttää

Vierailija
9/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meidänkin poitsu 6v ja ihan niillä henkselimallisilla kurahousuilla on puettu,punaisilla kun hän itse punaiset halusi..siniset ym "poikien värit" kuulemma liian tylsiä...eikä tod. valita..ilmeisesti ymmärtää ottaa ilon irti siitä kun on lapsi...ja saa vaan telmiä kuriksissa vailla aikuisten huolia.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä