Voiko kutisemisella ja kreatiiniarvoilla olla tekemistä????
Niin elikkä käsien ja jalkojen kutisemisella.. ja kaikkialta kutittaa ihan kauheasti!ja jostaki luin että niillä kahella vois olla jotaki tekemistä toistensa kanssa..siis kreatiiniarvoilla ja kutisemisella..
Joten voisko joku valaista:D
Simppu rv 18+4
Kommentit (2)
ja ne ei kyllä vastanneet mitään koko kysymykseen.. laitto lähetteen maksakokeisiin ja sappineste kokeisiin.. en tiiä ihan sama kai se on sitte sielläki käydä....kokoajan muutenki joutuu jostai syystä käydä lääkärissä niin jos vielä tämäki sitte..
Kreatiiniarvot voi laskea lääkärin mukaan mun tapauksessa heikosta syömisestä, oksentelusta ym.. mieki syön nykyään ihan hyvin niin ei käsitä että miksi ne ei nouse.. ei se vissiin vakavaa ole mutta aika ärsyttävää laukkoa verikokeissa yhäksensä..
Hei Simppu_0,
Minua ei itseä kutina kiusaa tässä raskaudessa.
Mutta nuo kreatiiniarvot ovat herättäneet uteliaisuuteni.. Minulta tarkistettiin yksityisellä nyt pari viikkoa sitten kilpirauhasarvot, jotka olivat normaalit. Ne tarkistettiin kovan väsymyksen, tukan ohenemisen, huonon nukkumisen jne johdosta.
Tutkimustuloksissa kuitenkin selvisi, että minun kreatiini-arvoni olivat jotenkin normaalia alemmat. Lääkäri kysyi monta kertaa, että syonko varmasti riittävästi. Väitin syoväni, muttei lääkäri oikein tuntunut uskovan. Tämä nyt vaivaa minua, sillä tosiasia on, että syon liikaakiin, etenkin testejä edeltävän kuukauden olen herkutellut ja syonyt enemmän kuin riittävästi ja paino on noussut enemmän kuin saisi tässä vaiheessa raskautta...
Tietääko kukaan mistä kreatiini-arvojen lasku voi johtua????? Minä en koskaan ollut edes kuullut koko kreatiini-arvoista.