Paikalla ketään jolla 5 lasta tai enemmän?
Kommentit (9)
vasta 4 mutta jospa saisimme viidennenkin..:)
Ja minä pidän seksistä, ja jumaloin miestäni. Ja minusta kotiäitiys on organisoinnista kiinni. Elämä on antoisaa, olen onnellinen. Ja rahatkin riittää ihan ok. Anteeksi, enkä usko muuhun kuin itseeni.
ja minua voisi ilahduttaa kaikkein eniten sillä, että joku ystävä tai sukulainen suostuisi vaikka kerran elämässään lapsenvahdiksi meille. Meillä kun ei ole koskaan tuntiakaan kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa. Ja ei olla uskonnollisia, vaikka mitäs se nyt kenellekään edes kuuluu.
Varmaan jollain käytännön jutulla voisit ilahduttaa. Tarjoamalla vaikka hetken omaa rauhaa kaverillesi ottamalla lapsia hotoosi. Tai kutsumalla vaikka joskus lounaalle lasten kanssa (jos olette kotiöitejä). Tms. Tai pyytämällä mukaan kaupungille tai jonnekin, jos lastenhoito järjestyy.
viedä valmiin ruuan kun menee tai mennä lasten kanssa ulos,tai laittee kuntoon tulokkaan vaatteet, pestä ja silittää ja pakata vaikka isoihin muovipusseihin, ja katsoa mitä puuttuu. Olla läsnä ja kuunnella jos on välillä raskasta. Koskaan ei saa kritisoida mitään (raskaana on herkässä mielentilassa) ja aina kiittää ja kehua lapsia kun ovat ok. Pitää arvossa ystävän valintaa, olet hyvä ihminen ap.
Ja vien lapset ulos annan äidin keskittyä lukemiseen ja itseensä.
Ideasi kuullosto erittäin HYVÄLTÄ! t. kuuden äiti joka toivoisi samnalaisia ystäviä