Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt sen teen, lähen käräjille koska asiakas huoritteli mua

Vierailija
18.03.2012 |

aiheettomasti.

Toivottavasti tämä näpäyttää jokaista muutakin asiakasta jotka huorittelevat/haukkuvat asiakaspalvelijaa vain omaksi ilokseen/oman huonon päivänsä takia.

Ei mulla muuta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teet työksesi? strippaat?

Vierailija
2/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ensihoitaja joka myös kuullut näitä nimityksiä mutta antaa takaisinpäin samalla mitalla =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollegoita ja muita asiakkaita. Myös todistajia kuulemassa kun asiakas myönsi että huorittelee mua.

Olen mäkin kuullut näitä ennenkin, mutta jokin raja tähänkin. Kunnianloukkaus, todistajat ja lakimies mulla. En tehnyt yhtään mitään väärää, eli aiheeton loukkaus. Tai loukkauksia, sitä settiä tuli ja paljon.

Paskamainen päivä voi olla kenellä vaan, eikä tarvii mulle hymyillä tai olla edes kohtelias, mutta haukkumista en enään hyväksy. Purkakoon sitä vaikka omaan puolisoonsa.

Ja en ole strippari :D

Vierailija
4/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että mun huorittelevat ja haistettelevat "asiakkaat" ovat alle 15-vuotiaita - ei voi viedä käräjille... Vanhemmille kun soittaa, niin huokailevat vaan että sellaista se on.

Terv. yläkoulun ope

Vierailija
5/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän duunissa sais sitten olla vähän väliä käräjillä...

Vierailija
6/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä, niin juttuja ois vireillä kaiken aikaa. Ja ei ole todistajia, kun olemme asiakkaan kanssa aina kahdestaan. Mutta en ole noin herkkähipiäinen, sanoja ne vaan on ja siinä asiakkaan paha olo purkautuu. Joten, kunhan ei päälle käy, ja jos toi helpottaa niin siitä vaan ;) Ei se yleensä kuitenkaan ole henkilökohtaisesti juuri mulle tarkoitettu, vaan koko systeemille. Niin, ja en anna takaisin samalla mitalla, siihen en alennu enkä edes haluaisi.

T. sossu

Vierailija
7/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ensihoitaja joka myös kuullut näitä nimityksiä mutta antaa takaisinpäin samalla mitalla =)

Vierailija
8/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet ammattisi valinnut??

Tietyn ammatin valinta antaa luvan ihan minkälaiseen kohteluun tahansa! Hyvä kun muistutit taas..

Meillä ne huorittelijat on onneksi tosi säälittäviä tyyppejä, siis jotain deekuja tms. En ole vielä sellaiseen huoritteluun törmännyt, josta olisi tarvinnut itseensä ottaa, onneksi näin. t: aspa

Mutta jos tuo ap:n huorittelija on täyspäinen ihminen niin siitä vaan, joutuu ehkä jatkossa miettimään käytöstänsä.

Vierailija
9/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että mun huorittelevat ja haistettelevat "asiakkaat" ovat alle 15-vuotiaita - ei voi viedä käräjille... Vanhemmille kun soittaa, niin huokailevat vaan että sellaista se on.

Terv. yläkoulun ope

on muuten ihan järkyttävää!

ei olisi tullut pieneen mieleenikä huoritella tms. opettajalle ollessani teini! eikä sitä olisi edes uskaltanut!

on ne ajat vaan muuttuneet näköjään.. oon vuosmallii -78.

nii ja muuten annas olla jos mun teinit tekis tommosta ni kyllä semmosenkin rangaistuksen saisivat,että tietäisivät miten kuuluu käyttäytyä,ja miten ei!!

Vierailija
10/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet ammattisi valinnut??

Niinpä minua ei kuulu kutsua huoraksi. =) Onneksi voin myös aina poistua paikalta jos asiakas katsoo asiakseen aukoa päätään, hankkikoon sitten avun muualta jos sitä tarvitsee.

Vierailija
11/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä huorittelukoulut pääkaupunkiseudulla?

Jouduin ite muuttamaan yläasteikäisenä kaupunkikoulusta maalaiskouluun kasilla, ja maalaiskoulussa meno oli paljon hirveempää! Siellä huoriteltiin opettajia jo 90-luvun alussa, varmaan paljon aikaisemminkin. Tämä EI ole mikään kaupunkien ongelma, tai pääkaupunkiseudun ongelma. huoh taas