Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tässä kyseessä narsisti?

Vierailija
17.03.2012 |

Joo, nykyäänhän kaikki paskiaiset on "narsisteja", varsinkin eksät. Mutta kun noita analyysejä lukee, niin moni ominaisuus sopii tähän mieheen.

Alussa oli siis kovin ihana, halusi nähdä joka päivä, lähetteli suloisia viestejä ja kehui kauniiksi ja suloiseksi, ja tällaista ei kuulemma helposti löydä ja ai että kun on ihanaa. Hellyyttä, läheisyyttä, tuli itsevarmasti aina kiinni ja seksikin oli hyvää. Miehellä ei ole koskaan ollut vaikeuksia saada naisia, senkin asian otti muutamaan otteeseen ohimennen esille. Mutta MINÄ olin jotain erityistä ja MINUN kanssa oli nyt niin hyvä olla, MINUN kanssa voisi perustaa vaikka perheen (nämä meni kyllä yleensä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kun en kauhean helposti tällaista lässytystä usko).

Kun ei kaikki toiminutkaan, sanoi mies aika nopeasti adios ja teki selväksi, että se oli mun syytäni, koska olin niin mahdoton. Seuraava saalis olikin jo valmiiksi katsottuna, tai olihan niitä muutamakin. Aika ajoin sain yhteydenottoja, koska sänkyyn olisin vielä kelvannut (silloin kun ei muuta saanut), vaikka olinkin hänen mielestään typerä, tylsä ja kaikin puolin huono (eli haukkuja tuli ihan jatkuvasti).

Välillä avautui, miten haluaisi taas olla mun kanssani ja kokeilla vielä, viiden minuutin päästä tai viimeistään seuraavana päivänä oli taas toinen ääni kellossa. Palasi siis aina välillä katsomaan, vieläkö ottaisin takaisin.

Nyt kun kirjoitin tätä, niin eihän tässä toisaalta mistään narsistista välttämättä ole kyse, vaan ihan vaan kusipäästä, joka tykkää lytätä heikompiaan.

Ja vaikka onkin oikea kusipääidiootti, niin eiköhän muutama AV-mammakin ole samaisen tyypin vällyjen väliin eksynyt :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta voi mitään päätellä. Lisäksi narsistisesti persoonallisuushäiriöisiä ei noin prosentuaalisesti ihan hirveästi ole.

Miksi se on niin oleellista ihmisille, että onko joku "narsisti" vai ei? Ei sekään nyt mikään on-off -juttu ole, se on vähän veteen piirretty viiva että mikä sellaiseen diagnoosiin nyt sitten oikeuttaa. Ei se "narsismi" ole jotain sellaista joka joko "löytyy" ihmisestä tai sitten ei löydy, niin kuin joku kasvain.

Mun mielestä on oleellista se, millainen ihminen on noin käytännössä ja onko hänen käytöksensä alistavaa, ja huonontaako se kumppanin oloa. Vaikkei sitä narsismiksi kutsuisikaan.

Mutta joo, olen kanssasi samaa mieltä. Kusipää on hyvä nimitys, sopii huomattavasti useampaan :D

Vierailija
2/9 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvytön kumppaniksi, isäksi ja ystäväksikin varmaan! Hyvä kunpääsit eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sanoisin, että tässä on kyseessä "narsisti", ei välttämättä ihan virallisesti sellainen... :D

Niin, unohtui tuosta alkuviestistä mainita, että teki aina hyvin selväksi, että tekee MINULLE palveluksen, kun tulee harrastamaan seksiä. Että mun kuuluisi olla ikionnellinen, kun kelpaan hänelle edes siihen. Koska HÄNEN seuransahan on niin mahtavaa, ja HÄNELLÄ niitä naisia riittää muutenkin.

Ap

Vierailija
4/9 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy välttämään psykologit ystävystymällä niiden kanssa tarpeeksi ajoissa tietääkseen miten välttää kaikki ongelmat.Vertaas sarjamurhaaja Ted Bundya ym.Srehän viettili ulkonäöllään kaikki.Kunnon narsisti mies vaikka olisi ei-niin-klassinen komistus tekee sen joka psykiatreille,niitä viedään kuusi-nolla,miettikää Jammua joka just kuoli-myönsi että pelkkä karkkipussin näkeminen saa haluamaan pikku tyttöjä.Näin PAHOISTA MIEHISTÄ ON KYSE.Ne pitäisi saada Suomessa valvontaan kaikki.

Vierailija
5/9 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toi sun kuvailemas tyyppi ei ole narsisti, vaan pelkkä itseään täynnä oleva pelle.

Vierailija
6/9 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toi sun kuvailemas tyyppi ei ole narsisti, vaan pelkkä itseään täynnä oleva pelle.

no näin luultavasti on :) Itseään täynnä oleva pelle nimenomaan, ja elävä esimerkki siitä, miten naiset pitää sadistisista kusipäistä...

Ap

Vierailija
7/9 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olen helppo ja yksinkertainen, ei tätä miestäkään kyllä voi älyn riemuvoitoksi kutsua. Ja hyvin näyttää ne helpot ja yksinkertaiset naiset kelpaavan, älykkäät naiset ei tuollaiseen välttmättä lankeaisikaan.

ap

Vierailija
8/9 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olen helppo ja yksinkertainen, ei tätä miestäkään kyllä voi älyn riemuvoitoksi kutsua. Ja hyvin näyttää ne helpot ja yksinkertaiset naiset kelpaavan, älykkäät naiset ei tuollaiseen välttmättä lankeaisikaan.

ap

Vierailija
9/9 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt olevani helppo ja yksinkertainen, suorastaan jäljeenjäänyt, ennen kuin tämä mies sen mulle kertoi ;) kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä en sitä ollut keneltäkään muulta kuullut, hyvä että sain tietää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi