Hankala seksi-dilemma
Olen kolmekymppinen mies, joka elää ihan normaalissa avioliitossa. Tämä on toinen suhteeni ja minulla on ollut huonoa tuuria seksin suhteen.
Nimittäin ensimmäisessä suhteessa vaimoni sairastui endometrioosiin, joka vähensi seksielämämme liki olemattomiin. Eromme syy ei ollut tämä, eikä nyisenkään suhteen alku liittynyt näihin mutta nyt taas näyttää siltä että nykyinen vaimoni on samalla tiellä... :(
En halua ikinä erota mutta kuten tiedätte tämä on hankalaa koska olen melko seksuaalinen olento ja tunnen kärsineeni jo toista vuosikymmentä näistä asioista..
Rakastan vaimoani, enkä halua pettää mutta uskon hänen ehkä hiljaa hyväksyvän sen että hankkisin itselleni seuraa, joka tyydyttäisi nämä kaikkien luonnolliset perustarpeet ilman mitään muuta vaateita.
Mitä mieltä olette, mitä minun tulisi tehdä?
Jos joku haluaa keskustella lisää taikka ehdottaa ratkaisua, kuuntelen mielelläni. Muutin tänne pk-seudulle, eikä minulla ole vielä ystäviä täällä joille näistä puhella.
Kommentit (5)
Kiitos vastauksesta. Olen tähän mennessä ollut täysin nuhteeton ja kiltti ja hyväksynyt sen mikä tilanne on. Toisen kivut ovat välillä niin kovat ettei seksi sitten maistu oikein missään muodossa.
Kun toista koskee kun puukolla tökkis niin silloin tuohon liittyvä kanssakäymminen väkisinkin liittyy ikäviin mielleyhtymiin. Itsestä tuntuu kuin toista pahoinpitelis vaikka kuinka hiljaa ja varovaisesti yrittää.
Lopputuloksena on molemmille paha mieli pitemmäksi aikaa.
Onko tällä toisella vaimolla sama vaiva, kuin ensimmäiselläkin? Vai joku muu ongelma? Oletteko käyttäneet liukastusvoidetta? Auttavatko esileikit?
Lääkärissä on jo käyty ekan kerran ja nyt tutkitaan lisää. Varmuutta ei vielä ole mutta pahoin pelkään itse tätä jo pitempään nähneenä.
Liukastusvoide auttaa alkuun mutta tästä eteenpäin on vaikeaa. Toinen jännittää kaikilla lihaksilla vastaan, ei voi rentoutua yhtään ja suoraan sanottuna itsekin tunnelma lerpahtaa kun en kiksejä saa toisen kärsiessä.
Hänen mielestään pitäisi tulla 5 minuutissa mutta itse tahtoisin puuhailla puolesta tunnista jopa tuntiin. Tämäkään ei ole mahdollista sillä kiihotusta ei riitä tällaisessa tilanteessa.
Vaimo ei pidä suu tai käsileikeistä, joudun sitten salaa usein aamuyöstä itse hommiin kun ei voi omien, tyydyttämättömien halujen vuoksi edes nukkuakaan.
Suomalainen vaimo? + avioliitto + endo = sääliksi käy sinua miesraukka!
Suosittelen käymään muutaman kerran vieraissa niin puolivuotta jaksaa sitten suu virneessä tossunkin alla.
Hiljainen hyväksyntä? Jopas sait omatunnon hiljenemään sanankääntein (: pettämistä se on silti, eikä tuollaista hyväksyntää olekaan näin herkissä asioissa. Seksiä voi harrastaa muutenkin kuin penetraatiolla.. Naisesi tulisi minusta olla muita juttuja aika avoin tekemään ja jos ei itseään koskevia (siis niinkun peppua tms) niin ainakin sinulle. Mistä nyt tykkäät. Älä petä luottamusta! Äläkä siis myöskään tee mitään mikä pettäisi luottamuksen